Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
13 maj, 2015 kl. 10:55 #178422elefantDeltagare
Hej!
Vilkas levererar en komplett butik för våra behov med en i vår mening fantastisk support som är lyhörd och kunnig. Har bara positiva erfarenheter av att samarbeta med dem!
27 oktober, 2014 kl. 15:00 #176674elefantDeltagare@Norkus 79801 wrote:
Vad gör man då om det inte är ens egna saker vem fakturerar man då för att man skickar iväg det igen? och till vem skickar man?
Just dessa frågor som vi brottas med, känns som det ska bli spännande att förhoppningsvis lösa detta på ett bra sätt.
27 oktober, 2014 kl. 14:45 #176670elefantDeltagareHej Runns.se
Just detta med att spara och delge sig av beställningsinfo bör ju i en perfekt värld vara självklart, men just nu känns det som att hoppas på för mycket … Tungt just nu här på dårskap.se (som revisorn kallar det
27 oktober, 2014 kl. 14:31 #176667elefantDeltagareHej Norkus
Tack för ert svar
I efterhand så kan vi se att ert råd hade varit att föredra. Kan nu endast hoppas att kunden återkommer med beställningsnummer som faktiskt kommer från vårt system eller annan info som löser detta! Som det ser ut nu så är det blixterbålltyst från den förväntade kunden Att inte ge oss information som vi frågar efter ger en konstig känsla! Vill ju inte heller ta emot en retur som inte ska till oss, och sedan ta kontakt med en ”kund” som redan tidigare är svår att kommunicera med …
12 september, 2013 kl. 06:49 #167790elefantDeltagareAtt vissa ServicePoints inte tar emot paket som går under begreppet XXL hade vi en del problem med för några år sedan, men nu har vi riktigt bra koll på detta. Så fort vi har paket med större mått än 45 x 42 x 30 cm anger vi kundens postnummer på följande URL: DHL | Servicepoint Locator Här ser vi direkt om en ServicePoint inte tar emot XXL paket och kan då ange alternativ i Multishipping. Vi skickar sedan e-post till mottagaren och informerar om orsaken att leverans sker just till den valda ServicePointen. Oftast har kunden förståelse
31 mars, 2012 kl. 07:59 #141054elefantDeltagareVärldsrekord från det ”kära” Postverket, tjänsten fungerar igen Kan väll inte bero på att man skickade in ett ganska uppgivet mail …
31 mars, 2012 kl. 07:19 #141051elefantDeltagareNu är det driftstörningar i tjänsten igen! Anger korrekta postnummer och det kommer upp varningsinfo ”Ogiltigt postnummer”! Hur kan Posten tillhandahålla en så undermålig bokningstjänst!?
-
FörfattareInlägg