Forumsvar skapade

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #186175
    eclipsetomten
    Deltagare

    Tack för svar.

    Kan på sätt och vis förstå att jag måste stå för frakten till kunden om denna byter varan inom 14 dagar. Men samtidigt är det som att be H&M att betala min bussbiljett till Centrum när jag ska lämna tillbaka en tröja inom 14 dagar.

    Så jag är kluven.
    Borde inte vara ett krav.

    #184786
    eclipsetomten
    Deltagare

    Så om jag gör så här.

    1. vänder mig till mina leverantörer och ber om GTIN/EAN koderna.

    2. om mina leverantörer inte kan ge mig dessa koder så får jag registrera egna för produkterna.
    Då kan jag använda ’
    https://www.barcodestalk.com/
    eller
    http://www.gs1.se/sv/borja-har/behover-du-en-streckkod/

    rätt?

    #184089
    eclipsetomten
    Deltagare

    Tack

    Hur blir det om kunden väljer att retunera produkten efter att den gjort betalningen.
    Kan jag då återbetala kunden via klarna ändå, blir jag då fakturerad av klarna för den summan?

    #184020
    eclipsetomten
    Deltagare

    Hej

    Jag har precis startat en webshop i LiteCart.

    Jag har stött på ett problem jag inte förstår hur jag ska kunna lösa.
    Vi har Fortnox som bokföringssystem. Alla inbetalningar trillar in där… Men vi hanterar inkommande ordrar i LiteCart. Jag vill veta att alla inkomna ordrar i LiteCart är betalda och vilka som inte blir betalda av kunderna.

    Finns det någon möjlighet att automatiskt checka av inbetalningar mot ordrar i LiteCart? Kanske något Add-in för Fortnox?

    Hur gör ni andra?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)