Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
21 mars, 2012 kl. 14:32 #139973DisaDeltagare
Ja som ni säkert redan vet så är jag inte så duktig på SEO så jag vet inte vad de gör. Men jag kan helt ärligt säga att vi har ökat vår försäljning och i dagsläget är det det som är det viktiga för oss.
19 mars, 2012 kl. 16:20 #139758DisaDeltagareVi har nu haft 365 Media sedan november-december 2011 och vi lovade er en uppföljning. Vi kan konstatera att för oss blev det rätt. Vi är nöjda med vårt samarbete som vi har med 365 Media. Vi använder oss av analytics så vi kan göra uppföljningar på kampanjerna och där tycker vi att 365 Media har hjälpt oss mycket. För att detta ska fungera givande för oss är vi aktiva i våra kampanjer och har ofta kontakt med dem för att ändra på något eller lägga till något. Som vi ser det så fungerar det bra. Vårt mål är att öka försäljningen och det gör vi nu med 365 Media.
15 november, 2011 kl. 09:48 #130266DisaDeltagareJa det kan verka märkligt men jag glömde lägga till att vi har ändrat på en del saker i vårt avtal. Vi vet att personer i detta forum är snabba till att ge både ris och ros och naturligtvis vill alla företag ha ros på denna sidan. Dessutom har vi haft kontakt med kunder som anlitat 365 Media och det ger oss ytterligare kött på benen i denna fråga.
Nu hoppas jag att ni alla som gett oss råd i detta inte känner er trampade på tårna för att vi trots era varningar ändå gett oss in i ett samarbete.
Jag har tagit era synpunkter på allvar och dessutom kontaktat en av er som delat med sig av sina synpunkter här på forumet för vidare diskussion. Dessutom så kan det vara så att dessa killar faktiskt kan göra ett bra jobb så vi håller våra tummar nu och vi tycker faktiskt att det är spännande på ett bra sätt.
Ha det gott och fortsättning följer….14 november, 2011 kl. 13:40 #128869DisaDeltagareTack för ert engagemang i min fråga!
Vi har nu varit på ett möte med 365 Media och fått en mycket bra och informativ presentation av deras tankar kring vår marknadsföring. Efter detta mötet bestämde vi oss för att sats på dem och låta dem ta hand om oss. På grund av detta kommer denna tråden att uppdateras och vi får se om vi gjorde rätt=) Spännande!19 oktober, 2011 kl. 06:25 #128794DisaDeltagareHar allt lager i garaget dessutom får jag plats med emballage och lådor på samma yta, ”kontoret” ryms i familjens gästrum och ”kontoret” är dessutom mobilt och går lätt att plocka ihop. Eftersom jag har allt hemma finns det inte plats för familjens cyklar, mannens garageprylar, bilen och utemöbler som ska förvaras inne på vintern+ allt annat skit som man samlar på sig. Hela familjen vore glad om jag kunde flytta ut min verksamhet, jag också Funderar ibland på att sälja saker som inte tar stor plats…smycken, kanske..
18 oktober, 2011 kl. 13:05 #128763DisaDeltagareTack för dessa länkar. Tråkigt att man alltid ska behöva bli förbannad när det gäller sådana här företag. Finns det inte en ända på marknaden som är seriös inom detta?
30 september, 2011 kl. 07:17 #127887DisaDeltagareHade en kund från Norrköping som men jämna mellanrum roade sig med att lägga ordrar mellan 30-40 000 varje gång och också på nattetid, angav i och för sig förskottsinbetalning. Men jag kan undra varför folk roar sig med att gå igenom en hel webbshop och lägga en order för att sedan inte betala in den. Roligare kan man väl ha det? Första gången blev vi lite rusiga eftersom det var så mycket pengar men när vi såg hur beställningen var gjord förstod vi tyvärr att det inte skulle bli någon affär…Någon annan som råkat ut för tjejen från Norrköping?
28 september, 2011 kl. 12:54 #127754DisaDeltagareTack för ditt inlägg. Tyvärr verkar det som om jag gått på en nit och jag borde lärt mig vid det här laget att inte spela in några samtal, men det har jag tyvärr gjort, så vi får se hur det går nu. Vill inte anlita deras tjänster. De har en otroligt lång bindningstid och därför känns det osäkert. Man vill ju ha en chans att avbryta om det inte ger resultat. Trots ett dåligt intryck så har jag fått tag i en person som använt sig av dem i några veckor och varit nöjd. Så vi får se hur seriösa de är och om jag kan komma ur detta ”avtal”. Du kanske har tips på hur man kommer ur ett inspelat ”avtal”?
25 augusti, 2011 kl. 13:01 #125797DisaDeltagareJa tackar för råden. Tänker ibland att det finns mycket regler och rättigheter som gynnar kunden men inte så mycket hjälp att få som företagare gentemot kund. Jag kan tycka att kunden borde vilja returnera en vara snabbt för att kunna få ett avslut, men men .. det är alltså bara att vänta och se när kunden vill skicka tillbaks den då, förstår jag=)
12 juli, 2011 kl. 19:20 #124501DisaDeltagareNej returfrakten har jag redan ordnat men då åker kunden på semester och hör inte av sig förrän jag mailar igen angående varans retur. Då blir jag informerad om att kunden är på semester och att denne kommer att skicka mig den reklamerade varan när kund kommer hem igen. Finns det regler som säger hur lång tid det får ta för en kund att skicka igen en vara till mig, som kund vill reklamera?
-
FörfattareInlägg