Hej,
Först och främst vill jag passa på att tacka för en mycket intressant forumtråd:) Vi tar till oss av all feedback från såväl våra egna kunder, andra e-handlare och kollegor. Riktigt bra helgläsning har det varit.
Även om tråden nu utvecklats lite ifrån vår prissättning kring diverse supporttjänster så vill jag bara passa på att komplettera med lite info.
I princip allt som finns i fronten på ett Jetshop system kan anpassas utan inblandning från Jetshop support. Våra kunder kan välja att göra jobbet själva om kompetensen finns i huset eller anlita extern hjälp.
Eftersom många kunder önskar köpa dessa tjänster från oss så erbjuder vi så långt det går de vanligaste tjänsterna som “standardjobb” med fasta priser.
Prissättningen för dessa tjänster inkluderar utöver själva jobbet med implementationen även tid för avstämning vid projektstart, under projektet och testning. Vidare så tar vi naturligtvis ett kvalitetsansvar för att implementationen fungerar som det är tänkt när vi anlitas för att göra jobbet.
Vår Kundtjänst informerar alltid alla kunder att “det här kan du göra själv eller med egen konsult”. För att ytterligare effektivisera det både för våra kunder och vår kundtjänst så har vi en wiki där våra kunder och deras konsulter kan läsa instruktioner hur man kan göra. Exempelvis när man skall lägga in skript från tredjepart som Facebook. Mer om den kan ni läsa här Skript i din webbshop Kundtjänst .
Med önskan om en trevlig valborg!
Christian Zanders, Jetshop