Forumsvar skapade

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #176247
    Chelz
    Deltagare

    Jag har klivit av fyndiq både via min arbetsgivares konto och mitt eget, har varit med på fyndiq skapligt länge och funkar bra som komplement, men nu finns det verkligen ingenting positivt kvar, absolut ingenting.

    #185209
    Chelz
    Deltagare

    Dom har stängt ärendet eftersom jag inte svarade inom 24 timmar. Kunden återbetald.

    @Jimmy Öström 92043 wrote:

    Nej behålla någon vara kräver väl inte heller Fyndiq över 200 kronor?

    Men det är du som ska stå för returfrakten för kunden i med att det är en reklamation. Nu är Fyndiq inblandat men om du skulle sålt varan och ingen ”mellanhand” behöver du inte godkänna reklamationen om du undersökt produkten när kunden skickat tillbaka den (om du kommer fram till att det inte är fel på produkten).

    Men sen kanske inte detta är den service man vill ha till en kund, men du har rätt att undersöka produkten och är det inget fel på den behöver du inte heller godkänna reklamationen.

    #176933
    Chelz
    Deltagare

    Jag har sedan i sommar upplevt att betalningarna dröjer, nu på slutet har det eskalerat totalt, just nu har jag har en väntetid på cirka en månad, vilket är helt ett skämt.

    Det finns nog inget att göra förutom att byta leverantör, men det är ju inte direkt någon bra tidpunkt att dra igång den karusellen, så man är väl fast med Certitrade året ut, sen blir det byte.

    Pratade med dem idag på telefon, då lät det som att jag skulle kunna byta utbetalningssätt till manuellt och tydligen få pengarna i princip när jag så önskade. Som det är nu är det tydligen Euroline som strular enligt Certitrade.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)