Det känns skönt om Klarna rör om i grytan på riktigt så att de sätter press på alla aktörer som sköter betalningar. På så sätt kommer de andra aktörerna att sänka sina priser för att överleva och Klarna kanske sänker sina priser då de får större andelar på marknaden.
Det finns inget officiellt sätt att kontakta oss utanför support-tiderna. Vi har driftsövervakning som gör att vi får reda på om det är något allvarligt tekniskt fel, såsom i måndags.
Man kan prova att skicka meddelande på facebook förstås; då är det flera som kan tänkas märka det då administrationen där är hopkopplad med vissa anställdas privata fb-konton
Var hittar man bra förpackningar som man kan transportera telefoner i (telefoner utan förpackning)? Självfallet skall de vara prisvänliga för en e-handlare..
Vi använder Textalk och vårt system var nere i ca 6-7 timmar i måndags. Var det någon annan med Textalk som hade samma problem? Måste tillägga att vi för övrigt är vi nöjda med textalk i stort, även om många brister finns
Hos oss har Klarna sommarkampanj fungerat bra när vi har testat det tidigare. Vi har märkt att många av våra kunder väljer ”Sommarkampanjen” istället för faktura, på gott och ont.