Forumsvar skapade

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #175040
    Be Charmed
    Deltagare

    Ett större problem är dock att hon inte svarar på mail vi skickar till henne så hon verkar inte vilja komma överrens om en lösning. Hon har dessutom bytt adress och den nya adressen har vi inte tillgång till. Och hon är fortfarande folkbokförd på sin gamla adress.
    Enda stället hon vill kommunicera igenom är via vår Instagram, och det känns inte som ett ställe att sköta ett ärende som detta på…

    #175037
    Be Charmed
    Deltagare

    Problemet är ju i vårt fall att alla våra produkter är ganska billiga, både i inköpspris och för kunden så det känns som det bästa och billigaste sättet är att skicka det med Posten.

    Men hur går man tillväga? Låt säga att hon inte har fått sina produkter. Ska vi då bara skicka nya och hoppas på att hon får dem, trots att hon är otrevlig och hotfull via våra sociala medier? Hur hade ni gjort?

    #175035
    Be Charmed
    Deltagare

    Vi skickar alla våra produkter via Posten, dock inget som går att spåra. Vet inte hur vi ska skicka det annars för att det ska gå att spåra?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)