Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
11 maj, 2012 kl. 11:01 #145002asawiDeltagare
Schenkar har ju bra pris, men jag tycker inte det funkar lika bra som Posten och DHL. Eller inte funkar är väl fel ord. Bokningen funkar alltid när jag försöker, och fram kommer det också, men trackingen funkar dåligt tycker jag, och en extra dag tar det ofta också.
11 maj, 2012 kl. 10:40 #144998asawiDeltagareAv de websidor jag någorlunda regelbundet besöker är det två so strular ojämförligt mycket mer än alla andra: Posten och Telia (Mina sidor). Posten allra värst! Två stora företag som borde ha resurser att hålla saker i funktion.
Skärpning Posten!!
(Hoppas du gör som Tian säger och rapporterar felet!)10 maj, 2012 kl. 07:45 #144846asawiDeltagareDet är så dj-a dåligt! En superbra tjänst, men kan kan ju inte räkna med att den ska funka. Visserligen verkar man fixa till problemen hyfsat snabbt om de bara infaller ”på rätt tid” (måndag-fredag 8-16?). Men det är ju ärligt talat inte acceptabelt ändå!
Varför uppstår de här felen?
Varför har man ingen ”webjour” som kan hålla koll på sidan även på helgerna? Ett så stort företag måste väl för tusan ha såpass med resurser?!
Jag vill så gärna erbjuda mina kunder den här lösningen eftersom postens utlämningsställe så ofta är någon ICA-butik eller annat som de ändå ska besöka (och ofta bra öppettider). DHL är snabbt och pålitligt (har i alla fall aldrig haft strul där), men utlämningsställena duggar inte lika tätt och har inte lika bra öppettider (i stort alltså – undantag finns åt båda håll)7 maj, 2012 kl. 07:18 #144608asawiDeltagareNU har man lyckats få upp ett meddelande om driftstörning i alla fall. För nu är det ju måndag-fredag 8-18 eller vad man nu tycker är den tid de ska behöva ha koll på sina system.
6 maj, 2012 kl. 20:06 #144596asawiDeltagareJa, det blir säkert löst imorgon. Synd på ett så stort företag att det funkar så illa.
Den ”nya” tjänsten Skicka Lätt har varit fantastiskt bra att använda… när det funkat… så jag har nästan kommit ifrån andra fraktlösningar. Men det var ju trevligt att få småprata med personalen på DHL-stället som jag inte träffat så mycket på sistone.6 maj, 2012 kl. 19:49 #144593asawiDeltagareSjälvklart har jag anmält via e-post, men vad hjälper det när den är bara är aktiv kontorstid. Är det verkligen INGEN annan som förskt använda Posten under helgen och misslyckats??
-
FörfattareInlägg