Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
14 juni, 2013 kl. 09:16 #165001AnnicaDeltagare
Hej,
Vi har Askås och tycker att de är suveräna och tycker du att service och support är viktiga så har du hittat rätt Det enda som de missar ibland är att informera om nya saker man kan använda i butiken, men de jobbar på detta och har blivit bättre. Så lycka till.
Annica29 mars, 2013 kl. 20:30 #162210AnnicaDeltagareGlad Påsk alla därute och hoppas att solen skiner i helgen!
8 september, 2012 kl. 13:03 #151742AnnicaDeltagareEtt tips är att börja anställningen med en provanställning på säg 6 månader och att ni kan utvärdera ifall allt fungerar. Det är inte lätt att säga upp personal om det inte fungerar…när man har en tillsvidareanställning. Enligt lagen så kan ni inte säga upp personen och sedan anställa någon annan inom ett år efter uppsägningen. Låt säga att den nyanställde är jättebra i 2-4 veckor, sedan börjar problemen med slarv eller ngt annat som inte passar dig. Du bestämmer dig för att detta funkar inte och du säger upp personen och tänker att du ska anställa någon annan bättre. Men se det går inte, för den enda grunden du kan säga upp personen med är att det är arbetsbrist i företaget. Om du sen vill anställa någon annan, för tydligen finns ju behovet av personal i företaget då du ska anställa nu, så har din tidigare personal som du sagt upp återanställnings skydd i ett år. Så med andra ord är du skyldig att återanställa den ”opassande” personalen igen…Men med en provanställning på 3-6 månader, så är det lättare, min uppfattning om läget iallafall
Lycka till!
Annica4 september, 2012 kl. 06:52 #151398AnnicaDeltagareMycket snygg kartong! Jag kan inte se att du glömt något…vad får du betala för en sådan kartong och vilken kvantitet ligger det på? Vart beställer du?
17 juli, 2012 kl. 19:37 #148878AnnicaDeltagareVi har Askås och är mycket, mycket nöjda med att vi valt detta till vår butik. Har tidigare haft e-butiks plattform. Askås har allt och mer därtill som vi behövde i vår butik och det som inte fanns löste vi ihop med Askås. Supporten är helt suverän att svara på alla konstiga frågor man har
19 april, 2012 kl. 06:26 #143052AnnicaDeltagareTack för det bloggus, det var bra att jag hade fel:)
15 april, 2012 kl. 15:31 #142438AnnicaDeltagareHar gjort en liten test av detta på några högskole studenter som läser till medieproducenter och de gillar inte erbjudanden i kassan, då man lätt fattar det som om man har dessa varor i kundvagnen/varukorgen. Kunder förstår inte att detta är erbjudanden utan reagerar med känslan av att man gjort något fel och en del hoppar nog ur.
20 mars, 2012 kl. 07:52 #139816AnnicaDeltagareVi är också mycket intresserade av att testa detta! Så räkna med oss
15 mars, 2012 kl. 18:33 #139435AnnicaDeltagareVill inte vara sämre, 10% rabatt på hela sortimentet i vår butik till alla medlemmar i forumet som har butik i sin signatur.
Skicka PM för rabatt kod14 mars, 2012 kl. 20:51 #139063AnnicaDeltagareVi ligger på ca 1,2 miljoner i varulager nu men det svänger lite med årstiderna.
-
FörfattareInlägg