@mailingbags.nu 92866 wrote:
Och så här supermegadunderkorkat har det varit lääänge nu, helt otroligt dumt.
Sedan sitter ju den ärlige kunden som på riktigt reklamerat för det fattades exempelvis en detalj och tänker – Va fick jag inte detaljen skickad så produkten fungerar, jag fick behålla varan och fick tillbaka alla pengarna, men jag vill ju inte ha pengar jag vill ju ha detaljen så produkten fungerar!
Eller kund som på riktigt fått en vara som var trasig, den vill ju oftast ha en ny som funkar inte pengarna.
Precis!!! Förklarade till Fyndiq att vi kunde skicka ut nya produkter till kund när det gäller godkänd reklamation. Nej! Det fick inte vi att göra! Konstig nog att, på Allmänna villkor på deras hemsida till kund står det att ”Butiken har rätt att i första hand erbjuda Konsumenten avhjälpande (ex. reparation) eller omleverans om detta kan ske inom skälig tid och utan extra kostnad för Konsumenten. ” Detta har aldrig hänt! Lögn!
Som sagt, jag avråder er (som säljare) att sälja mer på Fyndiq!