Adtail är väl ett alldeles utmärkt verktyg i mina ögon. Sen har ju de flesta plattformar ett färdigt flöde man kan använda för t.ex. Google Shopping och Facebook så det är ju inte alltid det behövs ett FM-verktyg. Beror mest på kvaliteten man får ut i flödet från den plattform man jobbar med som jag ser det.
Om det är för e-rollup.se du undrar så är dessa redan uppmarkerat med schema.org-standard. Däremot bör du jobba lite med farten på sajten, det tog en jäkla tid att öppna de olika sidorna.
När jag hade det problemet så mejlade jag att de gärna får använda våra bilder om de länkar tillbaka till den aktuella produkten hos oss. Alternativt skulle jag fakturera 5000 kr per bild, tydligt budskap tyckte uppenbarligen tjuven och bilderna försvann på ett par timmar.
Håller med samtliga talare, vi hade en ökning på 17% om jag inte missminner mig när vi förde in TP i en av butikerna. Sen är det med det som allt annat, man skall kunna räkna hem investeringen, annars skall man hoppa över det.