Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
1 oktober, 2013 kl. 13:51 #168533AndersEbutikDeltagare
Hej Jonas,
Hoppas allt är bra med dig! Som du redan känner till så har vi på E-butik lyckats hitta lösning på detta, vilket är positivt för din butik och även för våra andra kunder som använder Klarna Checkout tillsammans med E-butiks system.
Det är så klart mycket beklagligt att höra att du känner att du hamnar i kläm mellan oss och Klarna, det kan vi inte mer än att beklaga för men förhoppningsvis så har du fått mer förståelse för problematiken som uppstår mellan vårt system och Klarna Checkout och mätpixel på kvittosidan för att tracka order efter vår senaste diskussion.
Återigen beklagligt att du har hamnat i kläm och jag hoppas att du tycker att vårt sätt att bygga runt detta blir en bra lösning för dig, även om det dröjer till vår nästa sprint för att få till funktionaliteten.
Hör gärna av dig till oss om du har några funderingar // Anders – E-butik.se
@jonas_ 68924 wrote:
Hej!
Mitt första inlägg här så jag hoppas jag postar i rätt kategori. I vilket fall så har jag ett ytterst irriterande problem. Vi använder oss av e-butik.se och klarna checkout. På något vänster har denna kombination visat sig vara förödande för vårt val av e-handels plattform/ betallösning.
Det vi egentligen vill göra är väldigt simpelt, vi vill kunna implementera en tracking pixel på tacksidan (för att kunna köra affiliates och mäta kampanjer). Detta har visat sig vara HELT OMÖJLIGT. Klarna hänvisar till E-butik och E-butik hänvisar till att klarna har iframen.
Är det någon här som möjligen vet en lösning, eventuellt kör kombon e-butik.se och klarna checkout.
Som kund hamnar man ju i kläm med denna konstellationen vilket är synd då både e-butik och klarna varit suveräna i hela processen/ implementationen.
/J
-
FörfattareInlägg