Forumsvar skapade

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    17932
    Deltagare

Och då var det tillfipplat och fungerade kanon! Tack för hjälpen!

17932
    Deltagare

Hej Sanmic! Hoppades nästan på ett svar från dig då jag läst några av dina andra svar i magento-trådar och tyckt att det låtit som att du har koll!

Ärligt talat så var det en av de moduler jag testat att installera. Men tack vare videon som jag hittade på din länk så förstår jag nu hur den funkar! Den skall absolut räcka, med marginal! Tack!

17932
    Deltagare

Tack för svar, även om jag mer var ute efter att klura ut hur inställningarna i Magento skall fipplas till…

Men för att svara på frågan. Nja, jag vill nog att det skall vara så tydligt som möjligt för kunden. Jag säljer i princip uteslutande till privatpersoner – och att kunna erbjuda hemleverans som funkar är viktigt. Jag är inte så sugen på att tvinga iväg mina kunder till Pressbyrån för att hämta en 15 kg tung säck hundfoder. Däremot, om man inte är trygg med att leveransen ställs i trappuppgången där det kan vara mycket spring så vill jag att man skall kunna välja att hämta ut paketet.

Tilläggas kan kanske att jag, i alla fall i nuläget, inte har något behov av integration mot unifaun eller liknande, d v s det räcker att det står ”Hempaket utan kvittens” på följesedeln, systemet/modulen behöver inte logga in på DHL/unifaun och registrera paketet åt mig.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)