Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › www.JohnValentin.com feedback eftersökes!
Etiketter: accesoarer, ehandel, feedback, johnvalentin, webshop
- Detta ämne har 22 svar, 13 deltagare, och uppdaterades senast för 5 år, 6 månader sedan av lustfull.
-
FörfattareInlägg
-
8 december, 2016 kl. 21:56 #182914EpicsDeltagare
@Mr Jonas 88814 wrote:
Hej
Med uppdateringen blev det bättre. – Du talar om vad du säljer!
Ev så det blivit bättre med lite ljusare bild på New York så att produkterna hade framhävs ännu tydligare. (Gå in på närmaste elgigant eller apple och titta på din egen sida i lite olika skärmar – kan ge ganska olika intryck, framför allt med mörka produkter.)Som tidigas inflikats bör du framhäva din ”seriositet” genom att framhäva dina butiker. Dessutom är svenskan mycket viktig om om du skall sälja i sverige.(Framför allt om du satsar på konsument marknaden)
Men ställ dig även frågan om hur du skall marknadsföra webbplatsen så att kunderna hittar dig. – För mig, OM jag hade efterfrågat produkten så hade jag nog sökt eller hamnat på tradera. (Yes, ett fult ord ).
Med vänliga hälsningar
JonasSka definitivt gå och kolla på olika skärmar då jag hört flera som talar om den gråa kanten vid bannern, skall gå hela vägen men får titta på det och åtgärda!
Jobbar på att få dit en till banner med info om våra butiker samt bild på dem båda,
Marknadsföring kommer främst ske via sociala medier med influencers etc. samt SEO som vi tittar på nu för att hamna högt på sökningar kring ”Python” ”cardhodler” etc..
8 december, 2016 kl. 21:56 #182915EpicsDeltagare@feelingSafe 88819 wrote:
Är inte engelska lärare men ert språk känns lite konstigt när jag läser…t.ex.
”genuin” borde vara ”genuine” ? Ni kanske ska kolla språket?Helt korrekt det är ett fel från våran sida och kommer åtgärdas, några fel fel du uppmärksammat ?
10 december, 2016 kl. 21:49 #182931DanDeltagaredesignen harmoniserar inte med det jag antar ni vill framställas som, dvs lyx och exklusivt.
Svart med gult/guld är ganska omodernt, inner bevel på fonter också. Det krockar och ger känslan av billighet snarare än exklusivt.
exklusiva produkter kräver exklusiva foton också tagna i studio.
att ta upp utrymme för produkter som inte finns i lager är rätt meningslöst också bort med saker som inte går att köpa eller ta åtminstone inte upp hela startsidan above fold.
slidern gör att man tappar ”köp/butik”-känsla som en annan i tråden sa.
13 december, 2016 kl. 08:47 #182939MrPongDeltagareJag tycker att ni är aningen spretiga i er framtoning. Å ena sidan så vill ni framstå som ett exklusivt varumärke som säljer ”luxessories” där en prislapp på ~25 000 kr för en duffelbag ska kännas motiverad. Å andra sidan så framhäver ni ”1 year guarantee” som en USP, vilket – åtminstone i min värld – inte är något som jag förknippar med en väska för 25 000 kr. Att ni erbjuder promo codes som ger 15% rabatt utstrålar inte heller lyx och exklusivitet.
Ni har förvisso inte gått live ännu, men det saknas t.ex. en sida som berättar mer om er och ert varumärke. Vad ni står för och vem ni riktar er till.
Lycka till!
2 januari, 2017 kl. 23:01 #183020SamHDeltagareThis Item Can Also Be Custom Made To Your Choice Of Colors And Initials.
Att Läsa Sånna Texter Är Ganska Så Irriterande.. Håller Inte Du Med?
5 januari, 2017 kl. 07:31 #183037mnordingDeltagareHej
Riktigt spännande produkter ni säljer!
Om ni väljer att ha en sådan stor banner på första sidan, försök göra det lite tydligare att man ska swipa höger/vänster. Testade på desktop och det tog ett tag innan jag hittade sida 2 & 3Testa även att göra hela bilden klickbar. I och med att ni tar upp hela startsidan till bara 1 sak, är det viktigt att det blir enkelt att klicka
MVH
8 februari, 2017 kl. 16:37 #183248EpicsDeltagareKika gärna nu! sidan är ändrad fick ni bättre intryck nu?
8 februari, 2017 kl. 17:01 #183249verktyg24GästJag blev impad, riktigt snyggt
9 februari, 2017 kl. 09:02 #183250allstarsDeltagareHej.
Jag tycker att designen var rätt hygglig, men några saker störde mig.
1. Om det är rea på en produkt kan man inte se priset någonstans, endast ordinariepriset. Först efter man lagt till varan i varukorgen.
2. Finns inga leveransvillkor på svenska. Därmed svårt för mig som svensk konsument att se vad som gäller vid retur, reklamation, leveransvillkor m m
3. Meckigt med alla alternativ på produktsidan för set. Istället ska man kanske ha de olika varianterna i produktlistning så behöver man bara ange färg. (och väljer jag t ex vit, skulle jag gärna vilja se bild på vita produkter)9 februari, 2017 kl. 09:42 #183251basse1985DeltagareOff topic. Är det äkta pytonskinn? Är inte det olagligt att importera till EU?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.