Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik www.JohnValentin.com feedback eftersökes!

Visar 10 inlägg - 11 till 20 (av 23 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #182914
    Epics
    Deltagare

    @Mr Jonas 88814 wrote:

    Hej
    Med uppdateringen blev det bättre. – Du talar om vad du säljer!
    Ev så det blivit bättre med lite ljusare bild på New York så att produkterna hade framhävs ännu tydligare. (Gå in på närmaste elgigant eller apple och titta på din egen sida i lite olika skärmar – kan ge ganska olika intryck, framför allt med mörka produkter.)

    Som tidigas inflikats bör du framhäva din ”seriositet” genom att framhäva dina butiker. Dessutom är svenskan mycket viktig om om du skall sälja i sverige.(Framför allt om du satsar på konsument marknaden)

    Men ställ dig även frågan om hur du skall marknadsföra webbplatsen så att kunderna hittar dig. – För mig, OM jag hade efterfrågat produkten så hade jag nog sökt eller hamnat på tradera. (Yes, ett fult ord :D).

    Med vänliga hälsningar
    Jonas

    Ska definitivt gå och kolla på olika skärmar då jag hört flera som talar om den gråa kanten vid bannern, skall gå hela vägen men får titta på det och åtgärda!

    Jobbar på att få dit en till banner med info om våra butiker samt bild på dem båda,

    Marknadsföring kommer främst ske via sociala medier med influencers etc. samt SEO som vi tittar på nu för att hamna högt på sökningar kring ”Python” ”cardhodler” etc..

    #182915
    Epics
    Deltagare

    @feelingSafe 88819 wrote:

    Är inte engelska lärare men ert språk känns lite konstigt när jag läser…t.ex.
    ”genuin” borde vara ”genuine” ? Ni kanske ska kolla språket?

    Helt korrekt det är ett fel från våran sida och kommer åtgärdas, några fel fel du uppmärksammat ?

    #182931
    Dan
    Deltagare

    designen harmoniserar inte med det jag antar ni vill framställas som, dvs lyx och exklusivt.

    Svart med gult/guld är ganska omodernt, inner bevel på fonter också. Det krockar och ger känslan av billighet snarare än exklusivt.

    exklusiva produkter kräver exklusiva foton också tagna i studio.

    att ta upp utrymme för produkter som inte finns i lager är rätt meningslöst också :) bort med saker som inte går att köpa eller ta åtminstone inte upp hela startsidan above fold.

    slidern gör att man tappar ”köp/butik”-känsla som en annan i tråden sa.

    #182939
    MrPong
    Deltagare

    Jag tycker att ni är aningen spretiga i er framtoning. Å ena sidan så vill ni framstå som ett exklusivt varumärke som säljer ”luxessories” där en prislapp på ~25 000 kr för en duffelbag ska kännas motiverad. Å andra sidan så framhäver ni ”1 year guarantee” som en USP, vilket – åtminstone i min värld – inte är något som jag förknippar med en väska för 25 000 kr. Att ni erbjuder promo codes som ger 15% rabatt utstrålar inte heller lyx och exklusivitet.

    Ni har förvisso inte gått live ännu, men det saknas t.ex. en sida som berättar mer om er och ert varumärke. Vad ni står för och vem ni riktar er till.

    Lycka till!

    #183020
    SamH
    Deltagare

    This Item Can Also Be Custom Made To Your Choice Of Colors And Initials.

    Att Läsa Sånna Texter Är Ganska Så Irriterande.. Håller Inte Du Med? :)

    #183037
    mnording
    Deltagare

    Hej

    Riktigt spännande produkter ni säljer!
    Om ni väljer att ha en sådan stor banner på första sidan, försök göra det lite tydligare att man ska swipa höger/vänster. Testade på desktop och det tog ett tag innan jag hittade sida 2 & 3

    Testa även att göra hela bilden klickbar. I och med att ni tar upp hela startsidan till bara 1 sak, är det viktigt att det blir enkelt att klicka

    MVH

    #183248
    Epics
    Deltagare

    Kika gärna nu! sidan är ändrad fick ni bättre intryck nu?

    #183249
    verktyg24
    Gäst

    Jag blev impad, riktigt snyggt

    #183250
    allstars
    Deltagare

    Hej.

    Jag tycker att designen var rätt hygglig, men några saker störde mig.

    1. Om det är rea på en produkt kan man inte se priset någonstans, endast ordinariepriset. Först efter man lagt till varan i varukorgen.
    2. Finns inga leveransvillkor på svenska. Därmed svårt för mig som svensk konsument att se vad som gäller vid retur, reklamation, leveransvillkor m m
    3. Meckigt med alla alternativ på produktsidan för set. Istället ska man kanske ha de olika varianterna i produktlistning så behöver man bara ange färg. (och väljer jag t ex vit, skulle jag gärna vilja se bild på vita produkter)

    #183251
    basse1985
    Deltagare

    Off topic. Är det äkta pytonskinn? Är inte det olagligt att importera till EU?

Visar 10 inlägg - 11 till 20 (av 23 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.