Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Webshop och andra säljkanaler
- Detta ämne har 12 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av Katrin Lundgren.
-
FörfattareInlägg
-
29 oktober, 2011 kl. 17:57 #129424PlastskivorDeltagare
Det var nån banner som de nu har gjort obligatorisk vilket medför att det har höjts ca 2000/år. Det man kan förhandla om är att be dem bjussa på nån extra gratismånad + lite friannonser.
Blocket är ju i princip en sedelpress för Schibsted.
31 oktober, 2011 kl. 07:14 #129460fotofyndetDeltagare@Plastskivor 26974 wrote:
Det var nån banner som de nu har gjort obligatorisk vilket medför att det har höjts ca 2000/år. Det man kan förhandla om är att be dem bjussa på nån extra gratismånad + lite friannonser.
Blocket är ju i princip en sedelpress för Schibsted.
Ja det där med bannern var ju ett skräp. Dom lurade på mig den förra året, och i år ville jag säga upp den. Troligen var det fler än jag som hade klagat, för nu var den som sagt obligatorisk. Vilket egentligen innebar en ganska avsevärd prishöjning för butiken.
En kvarts miljard i vinst tackar Schibsted förmodligen inte nej till. En vinstmarginal på 63% får väl anses som helt ok tycker jag.
31 oktober, 2011 kl. 07:38 #129461Katrin LundgrenDeltagareBlocket fungerade bra tidigare, men på senare år efter blocket e-handel så har jag sagt upp min butik. Det blev helt enkelt för dyrt och var för mycket arbete att hålla annonser uppdaterade. Jag bad dem återkomma när de hade en APi koppling för att enkelt lägga ut varor
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.