Startsida › Forum › E-handelsforumet › Köp & Sälj › Webshop köpes 100% eller delägare!
- Detta ämne har 5 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 4 månader sedan av mavraj.
-
FörfattareInlägg
-
9 juli, 2012 kl. 17:13 #98410dennizheDeltagare
Hej allihopa!
Då får vi testa här..
Söker någon som säljer en Webshop som har kunder och det rullar på!
Spelar i stort sett ingen roll vilka produkter som säljes sålänge man går i vinst.
det som ska ingå i priset är* Domänen
* Leverantörskontakter
* Kundregister
* Nuvarande lager
* Marknadsföringskontakter (om det finnes)Kan även starta upp något helt nytt med en partner där vi delar 50/50
eller hoppa in i ett projekt om jag nappar,
Reglerna här är att du ska ha ett par år i nacken i det här!Hör av er till mig på mail, Dennisreyes@hotmail.se
Alla idér är välkommna!9 juli, 2012 kl. 19:23 #148522JohanKDeltagare@dennizhe 48013 wrote:
Hej allihopa!
Då får vi testa här..
Söker någon som säljer en Webshop som har kunder och det rullar på!
Spelar i stort sett ingen roll vilka produkter som säljes sålänge man går i vinst.
det som ska ingå i priset är* Domänen
* Leverantörskontakter
* Kundregister
* Nuvarande lager
* Marknadsföringskontakter (om det finnes)Kan även starta upp något helt nytt med en partner där vi delar 50/50
eller hoppa in i ett projekt om jag nappar,
Reglerna här är att du ska ha ett par år i nacken i det här!Hör av er till mig på mail, Dennisreyes@hotmail.se
Alla idér är välkommna!Vad har du för budget?
9 juli, 2012 kl. 20:18 #148526dennizheDeltagareBeror helt på vad det handlar om för webshop, Är det väldigt intressant kan högre summor ges.
9 juli, 2012 kl. 21:17 #148527mavrajDeltagareVad har du att erbjuda, utöver pengar? Kan vara intressant att veta
Skickat från min iPhone, via Tapatalk
9 juli, 2012 kl. 21:28 #148528dennizheDeltagare@mavraj 48028 wrote:
Vad har du att erbjuda, utöver pengar? Kan vara intressant att veta
Skickat från min iPhone, via Tapatalk
Är det något speciellt du menar?
Ta gärna kontakt via mail, Så pratar vi privat isf.9 juli, 2012 kl. 23:04 #148529 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.