Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Vad tycker ni om Trustpilot?

Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 137 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #142503
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Samma säljare jag pratat med såg jag nu….

    @skinza.se 41425 wrote:

    Mailade tillbaka ett antal gånger, fick samma dåliga bemötande hela tiden…

    #142504
    Cha1
    Deltagare

    Hur var hans bemötande?

    #142505
    Cha1
    Deltagare

    @skinza.se 41425 wrote:

    Mailade tillbaka ett antal gånger, fick samma dåliga bemötande hela tiden…

    Tråkigt värre. I frågasätt hans bemötande?

    #142506
    Cha1
    Deltagare

    @Jimmy Öström 41426 wrote:

    Samma säljare jag pratat med såg jag nu….

    Hur var hans bemötande?

    #142507
    Anton A
    Deltagare

    @Cha1 41428 wrote:

    Tråkigt värre. I frågasätt hans bemötande?

    Han är ingen vanlig säljare heller…
    ”Account Manager, SE/NO/FI ”

    #142508
    Parvelito
    Deltagare

    Dåligt bemötande? Jag vet inte om det är så dåligt. Uppenbarligen har ju Skinza pratat med dem för ett halvår sedan, glömt bort det, och vill nu att Trustpilot skall stå för hans glömska. Jag tycker inte att han var särskilt otrevlig, jag hade säkert gjort likadant.

    #142509
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Inga problem alls.

    @Cha1 41429 wrote:

    Hur var hans bemötande?

    #142511
    Anton A
    Deltagare

    @Parvelito 41431 wrote:

    Dåligt bemötande? Jag vet inte om det är så dåligt. Uppenbarligen har ju Skinza pratat med dem för ett halvår sedan, glömt bort det, och vill nu att Trustpilot skall stå för hans glömska. Jag tycker inte att han var särskilt otrevlig, jag hade säkert gjort likadant.

    Syftet med en testperiod är att man vill prova tjänsten. Han ringde upp mig i november och erbjöd Trustpilot. Då inleddes en testperiod på 15 dagar. Dock så testade jag aldrig tjänsten.
    Skulle inte ett företag som vill sälja erbjuda mig en ny testperiod då?
    Är det konstigt att jag inte vill signa upp mig på 12 månader för en tjänst som jag inte provat?

    Att de ska stå för min glömska; nej det ville jag inte. Jag ville att de skulle ge mig en ny testperiod så att jag ärligt kunde utvärdera tjänsten.

    Tycker du att tonen han använde i texten var trevlig och säljande?
    Tycker du att det är trevlig att skriva ”Mvh” i slutet av ett mail då man försöker sälja något?
    Tydligen så har vi olika syn på hur man som företag ska bete sig mot kund och vilken service man ska ge.

    #142512
    Cha1
    Deltagare

    @Parvelito 41431 wrote:

    Dåligt bemötande? Jag vet inte om det är så dåligt. Uppenbarligen har ju Skinza pratat med dem för ett halvår sedan, glömt bort det, och vill nu att Trustpilot skall stå för hans glömska. Jag tycker inte att han var särskilt otrevlig, jag hade säkert gjort likadant.

    Men då är man väl lite mer övertydlig på ett trevligt sätt än att skriva så…?

    #142513
    Anton A
    Deltagare

    @Cha1 41435 wrote:

    Men då är man väl lite mer övertydlig på ett trevligt sätt än att skriva så…?

    Precis! Nu hade han tonen ”Det är ditt eget fel och vi tänker inte hjälpa dig”.
    Skulle inte chansen att jag i slutändan blivit kund varit större om han gett mig en testperiod så att jag på riktigt kunnat prova deras tjänst?

Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 137 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.