Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Vad tycker ni?
- Detta ämne har 7 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 9 månader sedan av Croona.
-
FörfattareInlägg
-
12 februari, 2011 kl. 19:52 #95555anjaDeltagare
Jag är också ny här men har varit igång med min E-handel i ca:1 år nu. Har haft fullt sjå att få ihop allt men nu börjar den falla på plats. Jag vill ha alla slags funderingar.
Jag har recept och dukningar som något slags mervärde för att få fler ”ingångar” till sidan och för att erbjuda någonting mer än de andra i samma genre. (Har även någon slags blogg separat som jag Inte länkar till från butiken eftersom den bara är till för locka in till butiken). Målgruppen har visat sig vara utanför storstäderna så nu försöker jag rikta mig mer åt det hållet.
Tacksam för synpunkter!
P.S
Jag byter kategoribilderna ca: 1 gång i veckan, start, recept och dukning.
Adele Krokbecks Specerier12 februari, 2011 kl. 21:59 #118917PlastskivorDeltagare”Specerier” betyder ”sammanfattande benämning på kryddor, socker, kaffe, te etc. ”
(jag googlade), men det är ju inte det du säljer..Vad menar du med ”åt det hållet”? är det storstadskunderna du vill locka nu?
13 februari, 2011 kl. 07:56 #118924jockesoftDeltagareJag saknar tydliga kontaktuppgifter till er, hittar inget telefonnummer någonstans och hittar inte heller någon mailadress. Lyft fram ert telefonnummer och mailadress så att kunden ser att det är lätt att kontakta er med frågor.
13 februari, 2011 kl. 10:28 #118927anjaDeltagareJa specerier är tänkt som en fortsättning. Vi har tänkt sälja marmelader, salt, kryddor med mera i förlängningen men det är därför det inte står på sidan eller i adressen än.
Och kontaktinformatinen står ju längst ned på sidan hela tiden på alla sidor och vi har ju en kontaktruta där man direkt kommer in i ett formulär? Hur ska det se ut? Men telefonnumret står inte ser jag nu, det måste jag lägga till. Tack!13 februari, 2011 kl. 14:22 #118934jockesoftDeltagareEr snigelpostadress står längst ner på sidan ja, självklart är det bra och det visar ju att ni inte vill gömma er iallafall
Men en mailadress är kanske inte fel att visa upp? Jag letade runt och hittade er mailadress efter en del klickande i löptexten på sidan Frakt & Returer, så den finns ju, men varför inte visa upp den och låta kunden själv bestämma om de vill ringa, skicka ”vanlig” e-post eller använda ert kontaktformulär?
Personligen föredrar jag att skicka vanlig e-post då jag direkt får en egen kopia i mitt e-post program, vilket inte alls är säkert att man får när ett kontaktformulär används.
13 februari, 2011 kl. 19:07 #118947anjaDeltagare…det är klart att mailadressen ska stå där.
Tack!13 februari, 2011 kl. 20:04 #118951PlastskivorDeltagareganska vanligt att folk stavar fel på sin egen mailadress när de använder kontaktformulär, och inte uppger telnr. Lite svårt att svara då.
13 februari, 2011 kl. 21:34 #118952CroonaDeltagare”Handla för 1000kr eller mer så får du fraktfritt upp till 10kg”.
Är det verkligen så?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.