Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Vad kan bli bättre på WallExpression.se
- Detta ämne har 12 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 8 månader sedan av Majsan.
-
FörfattareInlägg
-
25 april, 2011 kl. 14:39 #122162Marks-Bleeds.seDeltagare
Hej igen.
Efter Timmys kommentar om att sidan inte gav intryck av en webbshop tog jag mig en stor funderare kring om detta var bra eller ej. Då svaret var ”ej” så påbörjade jag arbetet med en extrem makeover som lanserades i går kväll.
Således tar jag nu gärna igen ny feedback på vad som kan bli bättre.
Har nu även jobbat en hel del med att hitta saker som kan förbättra konverteringen. Således finns nu både lite renommésnyltning, ett fast telefonnummer samt även Parvelitos ”Garanterad Handel”. Får se om det ger lite resultat nu efter påsk.
Har ni några andra idéer på vad som kan förbättra konverteringen får ni också gärna säga till!
25 april, 2011 kl. 17:11 #122163basse1985DeltagareJag gillar den. Simpel och stilren.
Jag tycker det är viktigt att man stavar rätt, det ger ett seriösare intryck.
Era texter bör ni dock kolla igenom med ett rättstavningsprogram…
T.e.x:”Oavsätt” = Oavsett
”WallExpression startade under slutat av 2010” = slutetLåt någon annan än den som skrivit texten kolla igenom den.
25 april, 2011 kl. 20:45 #122165MajsanDeltagareInstämmer med föregående talare:
Under köpvillkor: skickas till till WallExpression utan dröjsmål. Ta bort en till
Under företagsinformation har ni stavat ert företagsnamn fel: Marks & Bleeds Innvoations AB
Bli fan på vår facebook: dinaväggord
Som Basse1985 säger. Se till att någon kontrollerar texterna i er butik. Jag kontrollerade aldrig produkttexterna utan gjorde det lätt för mig och tog endast informationen i butiken.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.