Startsida › Forum › E-handelsforumet › Ekonomi & Företagande › Vad göra när uppgifter fattas på digital verifikation?
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 10 månader sedan av Dan.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
5 januari, 2016 kl. 19:36 #103215LagomTjockDeltagare
Följande uppgifter ska finnas med på en verifikation:
• när den har sammanställts (vanligen fakturadatum)
• när affärshändelsen inträffat
• vad denna avser
• vilket belopp den gäller
• vilken motpart den berör
• eventuell hänvisning till andra handlingar (exempelvis hyresavtal).Med en fysisk verifikation skriver man dit uppgifterna som fattas på verifikationen men hur gör man när uppgifter fattas på en digital verifikation som tex en faktura i pdf?
5 januari, 2016 kl. 22:51 #180310DanDeltagareMan ber om en ny/gör rätt?
Om jag hade fått en så hade jag printat den o kompletterat om det var en småsak. Vid tveksamhet bett om ny korrekt
-
FörfattareInlägg
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.