Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Utvärdering Specter i kombination med Textalk
- Detta ämne har 43 svar, 17 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 7 månader sedan av Magento.
-
FörfattareInlägg
-
31 juli, 2012 kl. 09:37 #149537KockenDeltagare
@specterab 48946 wrote:
– man slipper korrigera felaktiga dragningar/aktiveringar. Om trots allt inte har alla saker på lager, och man har aktiverat Klarna eller gjort en kortdragning måste man gå in i de back officesystemen för att korrigera dragningen/aktiveringen.
Det vi säger är att ge tänket en chans, för de flesta innebär det kortare tid totalt, när man tar med alla felkällor som försvinner m.m.Vi har fel på lagersaldot på minimalt antal av ordrarna. Då har vi en fysisk butik som vi säkert har en del svinn i. Så de som är renodlade webbutiker borde ha betydligt mindre fel.
Jag kan hålla med om att det blir sorteringsfel om man skriver ut för mycket på en gång.
Varför helt enkelt inte göra det lätt att skriva ut och aktivera antalet ordrar man vill.
Sedan göra det lättare att backa en order om det nu skulle bli något fel? En knapptryckning och Återbetalning/fakturan/fraktsedeln/ordern? makuleras eller backas. Bara några enkla bockrutor där man kan välja vad man vill göra.
Jag tror ni har mycket att tjäna på ta till kundernas tänk i stället för att be dem ta till ert tänk.//Peder
1 augusti, 2012 kl. 09:41 #149613Richie72DeltagareOch sist men inte minst tycker jag att Lennart och kollegor borde bättra på användar hjälpen istället för att sitta här på forumet och tala om för sina kunder vad de klarar av och inte.
@Kocken 49130 wrote:
Här skulle jag vilja säga tvärtom, det är väl bra att de ”törs” stå för sin produkt offentligt?
Att sedan svaren de ger inte passar alla är en annan sak!Jag håller nog med Fröken Grön. En en leverantör som talar om för sina kunder vad de klarar av och inte är rätt besvärligt.
23 maj, 2013 kl. 10:40 #164409MagnusJohanssonDeltagareI Specter finns det under ”Inställningar” -> ”E-postmallar” -> ”E-postmall vid leverans” en variabel med namnet $unifaunpaket (Länk till Unifaun’s spåra sändning).
Variabeln verkar dock bara fungera om man har Unifaun Plus (jag har bara Unifaun standard).
Är det någon som har hittat någon alternativ lösning? Det är ett måste för mig att det i leveransmailet finns en länk där kunden själv kan spåra sitt paket.
23 maj, 2013 kl. 13:36 #164416MagentoDeltagareTrack n trace måste man som sagt ha Unifaun Plus konto för att få tillgång till.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.