Startsida › Forum › E-handelsforumet › Marknadsföring › Trustpilot
- Detta ämne har 75 svar, 23 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 10 månader sedan av
Katrin Lundgren.
-
FörfattareInlägg
-
3 mars, 2011 kl. 18:32 #119927
Jimmy Ostrom
Deltagare3 mars, 2011 kl. 20:19 #119936GregerA
DeltagareHehe … lustigkurrar … mittfirmanamn.se är inte en registrerad domän … :p
You have mail gentlemen!
3 mars, 2011 kl. 21:34 #119943Lastbryggan
Deltagare@GregerA 16397 wrote:
Hehe … lustigkurrar … mittfirmanamn.se är inte en registrerad domän … :p
You have mail gentlemen!
Thanx! (Tack även till Kodmyran som tog sig tid med ett trevligt mejl)
//Mr. Noname4 mars, 2011 kl. 07:47 #119954Zabler
DeltagareKänner mig helt utanför, så jag undrar om jag också kan få mailet på info snubbela interiora punkt se… (så, nu kan inga spambottar läsa det.)
4 mars, 2011 kl. 13:38 #119965nobynator
DeltagareÄr denna tjänst gratis eller kostar den? 😎
4 mars, 2011 kl. 15:18 #119970Katrin Lundgren
DeltagareDen kostar pengar. Har för mig att det låg på ca 500 kr / månad
6 mars, 2011 kl. 09:08 #120024Jimmy Ostrom
DeltagareHe He bitte Schön
@GregerA 16397 wrote:
Hehe … lustigkurrar … mittfirmanamn.se är inte en registrerad domän … :p
You have mail gentlemen!
6 mars, 2011 kl. 18:57 #120051Richie72
Deltagare@Kodmyran 16311 wrote:
… I övrigt en missnöjd tjej som gav betyget 1 för att hennes borste inte fungerade som det var tänkt, trots att hon fick pengarna tillbaka samma dag hon hörde av sig och fick behålla borsten.
Jag förstår inte hur vissa affärer kan ha 100 % positivt, jag har precis fått en tvåa för att en strumpa är slut i en viss färg/storlekskombination:mad: Hur känns det? Det går inte att beställa varor som är slut på lager eftersom vi vill skicka direkt. För varje produkt så har vi fem storlekar och tre färger, ibland tar en färg slut i en viss storlek. Ska vi då ta bort hela artikeln?
Hon som fick en gratis borste hur tänkte hon när hon satte en stjärna?
Vi kan inte vara de enda som det här inträffar för. Hur kan vissa företag ha 10.000 femstjärniga recenssioner, det är omöjligt om man driver en verklig verksamhet.
Livet är ändå fantastiskt bra för jag närmare mig 100 betyg på Trustpilot!
6 mars, 2011 kl. 19:37 #120056GregerA
DeltagareDet som är en 5:a för en kund är en 3:a för en annan … det är nog inte så mycket att göra åt det. Men en del är riktigt ute och cyklar … Idag var det en som gav oss en etta – för att vi använder Klarna, som han var missnöjd med.
Det är bara det att vi använder inte Klarna, vi fakturerar i egen regi. 😮
Det är ju bra om dom i alla fall håller reda på vem dom är missnöjd med, och sätter betygen därefter. Jag utgår från att TP kommer att ta bort den här.
Ang de med otroligt höga betyg, så tycker jag det verkar vara så att de har få omdömen på TP, men desto fler på t.ex Prisjakt, och tydligen viktas de så att medelbetyget blir högt.
22 september, 2011 kl. 18:58 #127417Tomas
DeltagareHur tycker ni det fungerar ett halvår senare, kommer alla fortsätta?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.