Startsida Forum E-handelsforumet Marknadsföring Trustpilot

Visar 10 inlägg - 41 till 50 (av 76 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #119927
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Kan man oxå få bli bjuden på ett mail kanske?

    info@mittfirmanamn.se

    @GregerA 16315 wrote:

    You have mail

    #119936
    GregerA
    Deltagare

    Hehe … lustigkurrar … mittfirmanamn.se är inte en registrerad domän … :p

    You have mail gentlemen!

    #119943
    Lastbryggan
    Deltagare

    @GregerA 16397 wrote:

    Hehe … lustigkurrar … mittfirmanamn.se är inte en registrerad domän … :p

    You have mail gentlemen!

    Thanx! (Tack även till Kodmyran som tog sig tid med ett trevligt mejl)
    //Mr. Noname

    #119954
    Zabler
    Deltagare

    Känner mig helt utanför, så jag undrar om jag också kan få mailet på info snubbela interiora punkt se… (så, nu kan inga spambottar läsa det.)

    #119965
    nobynator
    Deltagare

    Är denna tjänst gratis eller kostar den? 😎

    #119970
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Den kostar pengar. Har för mig att det låg på ca 500 kr / månad

    #120024
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    He He bitte Schön :)

    @GregerA 16397 wrote:

    Hehe … lustigkurrar … mittfirmanamn.se är inte en registrerad domän … :p

    You have mail gentlemen!

    #120051
    Richie72
    Deltagare

    @Kodmyran 16311 wrote:

    … I övrigt en missnöjd tjej som gav betyget 1 för att hennes borste inte fungerade som det var tänkt, trots att hon fick pengarna tillbaka samma dag hon hörde av sig och fick behålla borsten.

    Jag förstår inte hur vissa affärer kan ha 100 % positivt, jag har precis fått en tvåa för att en strumpa är slut i en viss färg/storlekskombination:mad: Hur känns det? Det går inte att beställa varor som är slut på lager eftersom vi vill skicka direkt. För varje produkt så har vi fem storlekar och tre färger, ibland tar en färg slut i en viss storlek. Ska vi då ta bort hela artikeln?

    Hon som fick en gratis borste hur tänkte hon när hon satte en stjärna?

    Vi kan inte vara de enda som det här inträffar för. Hur kan vissa företag ha 10.000 femstjärniga recenssioner, det är omöjligt om man driver en verklig verksamhet.

    Livet är ändå fantastiskt bra för jag närmare mig 100 betyg på Trustpilot!

    #120056
    GregerA
    Deltagare

    Det som är en 5:a för en kund är en 3:a för en annan … det är nog inte så mycket att göra åt det. Men en del är riktigt ute och cyklar … Idag var det en som gav oss en etta – för att vi använder Klarna, som han var missnöjd med.

    Det är bara det att vi använder inte Klarna, vi fakturerar i egen regi. 😮

    Det är ju bra om dom i alla fall håller reda på vem dom är missnöjd med, och sätter betygen därefter. Jag utgår från att TP kommer att ta bort den här.

    Ang de med otroligt höga betyg, så tycker jag det verkar vara så att de har få omdömen på TP, men desto fler på t.ex Prisjakt, och tydligen viktas de så att medelbetyget blir högt.

    #127417
    Tomas
    Deltagare

    Hur tycker ni det fungerar ett halvår senare, kommer alla fortsätta?

Visar 10 inlägg - 41 till 50 (av 76 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.