Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Trustpilot – kunder som inte gillar rubriker
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 8 månader sedan av Katrin Lundgren.
-
FörfattareInlägg
-
31 maj, 2011 kl. 21:27 #96090Richie72Deltagare
Ibland blir jag lite bitter när jag kunderna drar ner betyget på något jag inte kan påverka. Vad sägs om den här
”Jag har ju skrivit det jag vill säga i rubriken.
På grund av detta vansinniga utvärderingssystem drar jag ner nöjdheten till 3 i stället för 5 stjärnor.”Det är ju rätt så lustigt. Annars måste jag säga att Trustpilot fungerar alldeles utmärkt.
Bara en liten notis så här en kväll när ingen annan skriver på forumet, är det fotboll eller har jag missat något annat viktigt.
1 juni, 2011 kl. 02:54 #123344ParvelitoDeltagareNjae, du ber om feedback, och det tyckte inte den här kunden var roligt. Är väl inget konstigt med det.
Tisdagskvällen var förvånansvärt lugn även på säljfronten, trots att det inte var fotboll eller ens hockey. Jag anar att man ute i Sveriges långa land är fullt upptagen med att planera långhelg, skolavslutning och alla andra terminsavslutningar som tarvar att man ger sig ut och spelar brännboll, grillar Hot Dogs och umgås under informella former. Facebookuppdateringarna tyder i alla fall på det.
1 juni, 2011 kl. 06:24 #123345Katrin LundgrenDeltagareDet åskar som f-n uppe hos oss så ingen normal människa vill ha sladdar istoppade kan jag meddela
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.