Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Telenor och kundperspektiv och banks betalsyste
- Detta ämne har 13 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 9 månader sedan av Julius Gunnilstam.
-
FörfattareInlägg
-
17 januari, 2017 kl. 08:37 #183096Julius GunnilstamDeltagare
nitlott och OscarJ.
Sluta bråka tack.
Er utspårning är raderad.
18 januari, 2017 kl. 21:56 #183109nitlottDeltagareEr? OscarJ är den som startade personangreppen och är han tillbaka igen med personangrepp, så då får du väll hiva ut han ur forat eftersom din radering inte funkar?
18 januari, 2017 kl. 22:17 #183110nitlottDeltagare@OscarJ 89078 wrote:
Det känns som att ditt enda mål är att försöka svartmåla Telenor. Tyvärr så gör ditt sätt att
formulera dig på (-raderat-) att det bara känns som en smutskastning. Jag får bilden av att du är en väldigt jobbig
person att ha att göra med, något som kanske Telenor också upplever.Du skriver att det hänt mer saker men hänvisar
till gamla saker, något känns riktigt dåligt med hela den här tråden.Det känns som ditt enda mål är att göra personangrepp, antagligen för att du är köpt av Telenor. Tyvärr så gör ditt
sätt att formulera dig på (-raderat-) att det bara känns som om du raderat. Jag får bilden av att du är en
välldigt jobbig person att ha att göra med nogot som andra och så läser dina inlägg ochså upplever .Du läser naturligtvis bara det du vill läsa och läser in saker som ska passa din agenda för att göra personangrepp
när du kunde valt att läsa att det handlar om betaltjänst juridik mellan kunder och två olika bolag som sysslar med
ehandel.19 januari, 2017 kl. 07:23 #183111Julius GunnilstamDeltagareTråd låst.
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Telenor och kundperspektiv och banks betalsyste” är stängt för nya svar.