Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Telefonsupport
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 6 månader sedan av jonni.
-
FörfattareInlägg
-
5 maj, 2014 kl. 16:43 #101715jonniDeltagare
Hej!
Tänkte se hur viktigt det är med telefonsupport i en ny webshop?
Tack för svar!
5 maj, 2014 kl. 16:57 #174429dentmeDeltagareEnligt mig, inte så viktigt så länge man svarar fort på mail. Men det beror ju också på om du säljer till privatpersoner eller B2B.
5 maj, 2014 kl. 17:07 #174430karfoDeltagareJag har själv ingen telefonsupport, jag svarar dock väldigt fort på mail då jag har mail i mobilen också. Givet att jag kan ringa upp kund också vid oklarheter. Sett att exempelvis lekmer.se (som känns rätt stora, årets ehandlare pricerunner 2010) inte har telefonsupport.
Givet att man kanske tappar någon kund på detta då vissa verkligen vill ringa och jag har förståelse för det men jobbar man heltid dagtid så funkar det helt enkelt inte. Tror man tappar fler kunder på att inte svara alls.
När jag sedan går över till att arbeta dagtid med ehandel så blir det telefonsupport.
5 maj, 2014 kl. 18:06 #174432jonniDeltagareDå tänker vi i samma banor Tack för svaren!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.