Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Telefonkö-funktion?
- Detta ämne har 7 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 9 månader sedan av Jolo.
-
FörfattareInlägg
-
7 februari, 2014 kl. 14:29 #101365JoloDeltagare
Hej, vilka olika lösningar finns det för att ordna en telefonkö-funktion i kundtelefonen?
7 februari, 2014 kl. 22:24 #172667jonathanbDeltagareMobil växel från Tre, kostar 49kr mån utöver mobil abonnemang et. Fungerar med Tres företagsab.
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
8 februari, 2014 kl. 08:55 #172671BjornAnderssonDeltagareVi kör med cellip, har varit lite problem ibland men på det stora hela är vi nöjd.
9 februari, 2014 kl. 12:35 #172684JoloDeltagareTack för svar!
Någon som använder sonetel, har hört att dem är bra, men har de telefonkö-funktion?10 februari, 2014 kl. 14:51 #172705henrikDeltagareKör med Uno, fungerar bra. Har även en anknytning för försäljare som ringer. Kopplar man dem till inköp och sedan får de en fin liten melodi i väntan på att någon skall svara.
10 februari, 2014 kl. 20:32 #172715PalMikDeltagareCallCenter och kundtjänst från ServIT är en annan svensk leverantör i sthlm, kör inte själv.
10 februari, 2014 kl. 23:29 #172717JoloDeltagare@henrik 74926 wrote:
Kör med Uno, fungerar bra. Har även en anknytning för försäljare som ringer. Kopplar man dem till inköp och sedan får de en fin liten melodi i väntan på att någon skall svara.
Försökte hitta priser på deras sida men utan resultat, vad kostar det på ett ungefär?
14 februari, 2014 kl. 12:14 #172834JoloDeltagareLite uppdatering om Uno, de riktar sig främst till företag med runt 10 anställda. Växelfunktionen kostar minst 950 kr i månaden, lite väl mycket kan jag tycka som nystartad enmansföretagare
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.