Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Telefonkö-funktion?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101365
    Jolo
    Deltagare

    Hej, vilka olika lösningar finns det för att ordna en telefonkö-funktion i kundtelefonen?

    #172667
    jonathanb
    Deltagare

    Mobil växel från Tre, kostar 49kr mån utöver mobil abonnemang et. Fungerar med Tres företagsab.

    Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk

    #172671
    BjornAndersson
    Deltagare

    Vi kör med cellip, har varit lite problem ibland men på det stora hela är vi nöjd.

    #172684
    Jolo
    Deltagare

    Tack för svar!
    Någon som använder sonetel, har hört att dem är bra, men har de telefonkö-funktion?

    #172705
    henrik
    Deltagare

    Kör med Uno, fungerar bra. Har även en anknytning för försäljare som ringer. Kopplar man dem till inköp och sedan får de en fin liten melodi i väntan på att någon skall svara.

    #172715
    PalMik
    Deltagare

    CallCenter och kundtjänst från ServIT är en annan svensk leverantör i sthlm, kör inte själv.

    #172717
    Jolo
    Deltagare

    @henrik 74926 wrote:

    Kör med Uno, fungerar bra. Har även en anknytning för försäljare som ringer. Kopplar man dem till inköp och sedan får de en fin liten melodi i väntan på att någon skall svara.

    :) Försökte hitta priser på deras sida men utan resultat, vad kostar det på ett ungefär?

    #172834
    Jolo
    Deltagare

    Lite uppdatering om Uno, de riktar sig främst till företag med runt 10 anställda. Växelfunktionen kostar minst 950 kr i månaden, lite väl mycket kan jag tycka som nystartad enmansföretagare ;)

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.