Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Tar Klarna betalt fakturor som inte godkänns?
- Detta ämne har 7 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 5 månader sedan av
flennstrom.
-
FörfattareInlägg
-
4 augusti, 2012 kl. 19:49 #98560
Anton A
DeltagareSom frågan lyder.
Har nämligen haft en del spambeställningar…4 augusti, 2012 kl. 21:09 #149871Dan
DeltagareNej endast aktiverade fakturor för mig iaf
4 augusti, 2012 kl. 21:17 #14987213 augusti, 2012 kl. 06:53 #150238flennstrom
DeltagareJa det stämmer som Dan skriver.
Vi på Klarna tar naturligtvis inte betalt för fakturor som inte aktiveras.2 oktober, 2012 kl. 16:18 #153057freddan
DeltagareBra att ni inte tar betalt för fakturor som inte aktiveras. Men hur är det med fakturor som jag har aktiverat och där kunden sedan har returnerat hela ordern? Betalar jag då alla avgifter eller hur är det?
2 oktober, 2012 kl. 18:56 #153073Majsan
DeltagareSå brukar de vara, dvs att man får betala deras avgifter. Är det dessutom en sen retur så får du även betala en extra avgift för det
3 oktober, 2012 kl. 05:56 #153086Nicklas
Deltagare@Majsan 53070 wrote:
Så brukar de vara, dvs att man får betala deras avgifter. Är det dessutom en sen retur så får du även betala en extra avgift för det
Och ändå så håller de pengarna i 20+ dagar.
3 oktober, 2012 kl. 11:23 #153102flennstrom
Deltagare@freddan 53054 wrote:
Men hur är det med fakturor som jag har aktiverat och där kunden sedan har returnerat hela ordern? Betalar jag då alla avgifter eller hur är det?
Ja, de transaktionerna tar vi betalt för.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.