Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Tacksam för feedback
- Detta ämne har 17 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 5 månader sedan av Kia.
-
FörfattareInlägg
-
21 april, 2010 kl. 17:30 #110059patrik1972Deltagare
Fortfarande nyfiken på hur ni kan erbjuda leverans inom 24 timmar? Eller menar ni att ni skickar inom 24 timmar? För kan ni leverera inom 24 timmar så är jag mycket intresserad av vilka ni använder för det?
21 april, 2010 kl. 17:34 #110060DanDeltagareLeverans inom 24 timmar går ju utan problem. Vi packar fram till 16.30 och med Posten är varorna framme med normala postgången på ett dygn. Dvs brev ligger i lådan vid 09-15 beroende på när brevis kommer och paketet ligger på utlämningsstället innan 16. Tada 24 timmar success
Men de menar säkert att utleverans sker inom 24 timmar.
21 april, 2010 kl. 19:22 #110069RikardDeltagareLeverans menas i B2B-världen att varan lämnar säljare och övergår till köpare. Sen att köparen vill frakta produkten till Långtbortistan och att det tar 2 veckor kan ju inte säljaren klandras för. Däremot uppstår säkert lätt missförstånd när detta begrepp med leverans används mot konsument. Jag ska själv se över hur vi använder språket kring detta på vår sida. Tack för tankeväckare!
@patrik1972 5323 wrote:
Fortfarande nyfiken på hur ni kan erbjuda leverans inom 24 timmar? Eller menar ni att ni skickar inom 24 timmar? För kan ni leverera inom 24 timmar så är jag mycket intresserad av vilka ni använder för det?
22 april, 2010 kl. 14:46 #110110KiaDeltagareHåller fortfarande på att uppdatera sidan lite, men tänkte bara att jag skulle kommentera detta med leverans tiden.
Oftast så får kunden faktiskt varan inom 24 timmar, men det vi menar är att varan skickas från oss inom 24 timmar. Aldrig någon som missförstått detta tidigare och heller aldrig någon kund som framfört klagomål. Håller dock med om att det kan vara bra att förtydliga. Ska fundera på det…
Tack för alla kloka synpunkter! Så nyttigt att få andra perspektiv.
3 maj, 2010 kl. 20:59 #110486patrik1972DeltagareTänkte bara om jag beställer på fredag tex. kl 21, så har man väl inte varan tidigast på Måndag?
3 juni, 2010 kl. 13:51 #111248KiaDeltagareNu har vi gjort en del förändringar på Bjuti som ni gärna får kika på.
Vi har bland annat förstorat bilderna på första sidan samt lagt till priser. Priserna på övriga sidor har gjorts större och bytt färg.
Bannern är mindre och texten som förut stod där är flyttad.Dan, färgerna är fortfarande samma
Vad tror ni nu?
3 juni, 2010 kl. 18:04 #111250MagnusDeltagareEnkel och stilren sida.
Möjligen finns det mer behov av mer ”glaumor” i headern med tanke på produkter ni säljer.
Är lite tveksam till svart färg.8 juni, 2010 kl. 16:39 #111462KiaDeltagare@Magnus 6643 wrote:
Enkel och stilren sida.
Möjligen finns det mer behov av mer ”glaumor” i headern med tanke på produkter ni säljer.
Är lite tveksam till svart färg.Tänker du bilder när du skriver ”glamour”? Förklara gärna lite mer…
Andra har nämligen också nämnt fler bilder. Jag har bara svårt att se var det skulle platsa i nuvarande design. Så om någon kan komma med lite mer konkreta förslag eller beskriva hur ni menar blir jag glad
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.