Startsida Forum E-handelsforumet Betalsystem Strul med klarna

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #179299

    Haha, verkar ju helt sjukt. Klarna har ju isf ett avtal med dig och ditt företag och inte din mailadress. Självklart vill de har verifierat att det är rätt person de pratar med men det kan ju faktiskt hända att den mail som de har i deras system inte längre finns och då måste de ju kunna skicka ett brev till företaget. Ring upp dem igen, ge dig inte, du pratade nog bara med någon vikarie :)

    Lycka till !

    #179307
    Blixttryck
    Deltagare

    @lukas.olsson@itbmedia.se 83831 wrote:

    Haha, verkar ju helt sjukt. Klarna har ju isf ett avtal med dig och ditt företag och inte din mailadress. Självklart vill de har verifierat att det är rätt person de pratar med men det kan ju faktiskt hända att den mail som de har i deras system inte längre finns och då måste de ju kunna skicka ett brev till företaget. Ring upp dem igen, ge dig inte, du pratade nog bara med någon vikarie :)

    Lycka till !

    Ja, jag får ta och göra det. Vet inte om de är bara jag som har strul med dom, men det är alltid liknande problem för mig när det kommer till dom. Det var en av anledningen till att vi valde bort dom i första början också.

    Jag förstår inte hur dom kan neka mig när dom har avtal med mig och mitt företag, bara pga jag inte vet vilken e-mail som användes då vi varit i kontakt med dom. Och då det är 2014 så är det med 99% säkerhet en domän som gått ut, så vem som helst kan registrera den nu.

    #179308
    Ekraft
    Deltagare

    Ett tips är att inte ringa till Klarna, utan maila och förklara hur det är. Då är det betydligt lättare för dem att plocka fram underlag etc och skicka det till dig.

    #179327
    Blixttryck
    Deltagare

    @Ekraft 83841 wrote:

    Ett tips är att inte ringa till Klarna, utan maila och förklara hur det är. Då är det betydligt lättare för dem att plocka fram underlag etc och skicka det till dig.

    Ja, jag får ta och göra det. Tycker bara dom krånglat till det i onödan. Bara för att jag inte vet vilken e-mail som vi har registrerat så kan dom ej ge oss information, trots att det är vårt företag som är kund hos dom, inte vår e-mail adress.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.