Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Strategi långsiktig ehandel 2013
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 1 månad sedan av PalMik.
-
FörfattareInlägg
-
24 september, 2013 kl. 06:15 #100678PalMikDeltagare
Inte speciellt nyskrivet, men iaf väldigt relevant artikel för de företag jag jobbar med: https://medium.com/what-i-learned-building/d233f02d52a5
If you’re selling other people’s brands, you are competing not via a local group of competitors but with everyone. In this type of market, you might imagine having one large national winner. You might imagine that winner is ruthless about scale and cost, and is run by a visionary leader who with an extreme long-term focus. Such a company might not make real money for a long time — but when it does — it will be incredibly powerful.
Such a company exists.
I observe four strategies in the marketplace to deal with Amazon’s incumbency: proprietary pricing, proprietary selection, proprietary experience, and proprietary merchandise.
Vi har landat i att söka egna produktlinjer och varumärken, vilket som det riktigt skrivs inte egentligen är en e-handel.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.