Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Specter & Jetshop i en enda soppa
- Detta ämne har 12 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 4 månader sedan av Roger.
-
FörfattareInlägg
-
14 juni, 2011 kl. 17:53 #123715RogerDeltagare
Har också Jetshop. Ringa dit är helt hopplöst. Tror Jetshop har växtverk och hinner inte med oss kunder. Folket jag pratat med är dock väldigt trevliga och engagerade, även om viss information diffar då personalen använder versioner med alla tänkbara funktioner och jag kör med lilla Jetshopmini som är så obetydlig att det känns som Jetshop inte alltid förstår vissa egenheter eller förväxlar med Professionals finesser. Detta beror inte på arrogans på något sätt. Bara att Jetshop-administrationen är en smula ovana vid Jetshopminis lilla grodperspektiv.
14 juni, 2011 kl. 18:43 #123717Stefano CrozzoliDeltagareHej Roger,
Vill börja med att tacka dig för ditt inlägg, det bevisar att vi hela tiden måste bli bättre på kundservice.
Jag är medvetna om att det ibland uppstår väntetid för komma i kontakt med vår support. Support gänget jobbar stenhårt för att hjälpa dig och övriga kunder. För tillfället håller vi på med ytterligare rekrytering av supportmedarbetare för att förstärka teamet.
Oavsett om du har en Mini Commerce eller Professional Commerce betyder du lika mycket för oss på Jetshop så fortsätt att ringa oss.
Återigen stort tack, det gör att vi kan fortsätta vårt arbete att förbättra oss och ge en ännu bättre service till dig och alla andra kunder.
Med vänlig hälsning
Stefano Crozzoli
Försäljning & Marknadschef
15 juni, 2011 kl. 14:29 #123745RogerDeltagareHej Stefano, är alldeles övertygad om att ni gör så gott det går på Jetshop. Nyrekrytering låter lovande, så ni inte kör slut på den befintliga personalen, så de orkar och hinner supporta oss kunder.
@Stefano Crozzoli 20659 wrote:
Hej Roger,
Vill börja med att tacka dig för ditt inlägg, det bevisar att vi hela tiden måste bli bättre på kundservice.
Jag är medvetna om att det ibland uppstår väntetid för komma i kontakt med vår support. Support gänget jobbar stenhårt för att hjälpa dig och övriga kunder. För tillfället håller vi på med ytterligare rekrytering av supportmedarbetare för att förstärka teamet.
Oavsett om du har en Mini Commerce eller Professional Commerce betyder du lika mycket för oss på Jetshop så fortsätt att ringa oss.
Återigen stort tack, det gör att vi kan fortsätta vårt arbete att förbättra oss och ge en ännu bättre service till dig och alla andra kunder.
Med vänlig hälsning
Stefano Crozzoli
Försäljning & Marknadschef
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.