Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Sociala Medier – ur e-handlarens perspektiv
Etiketter: dibs podcast, mymlan, sociala medier
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 6 månader sedan av Henrik Hansen.
-
FörfattareInlägg
-
17 juni, 2013 kl. 09:10 #100260Henrik HansenDeltagare
Den vanliga e-handlaren har 88 punkter på den dagliga to-do listan, hur skall man då hinna med att vara aktiv i sociala medier och varför?
Vi beslutade oss för att ta reda på detta och spelade in en podcast med journalisten Sofia Mirjamsdotter aka @mymlan.
Hur kan du tränga genom bruset – hur får du nya följare på Twitter & Facebook och hur skall du hantera skitprat om ditt bolag? Detta och mycket mera får du i podcasten, som dessutom gästas av ehandelsexperten Patrik Müller från DIBS.
Podcasten är på 29 minuter, den är självklart gratis och den är perfekt i mobilen, på läsplattan eller i datorn. Välkommen att lyssna! Flexibla, säkra och oberoende online betalningslösningar
Mvh
Henrik Hansen
DIBS -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.