Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Skriv inte fel postnummer!
- Detta ämne har 12 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 9 månader sedan av Lastbryggan.
-
FörfattareInlägg
-
22 januari, 2013 kl. 19:16 #158647JoelDeltagare
Jag älskar ditt engagemang Mats!
Det är sånt här som gör att du har många och trogna kunder…
22 januari, 2013 kl. 20:22 #158650LastbrygganDeltagare@Joel 59340 wrote:
Jag älskar ditt engagemang Mats!
Det är sånt här som gör att du har många och trogna kunder…
Det är alltid enklare att engagera sig i något när man har en trevlig kund på andra sidan luren/mejlen. Dessutom kan jag se det lite som en sport att vända en sån här soppa till något positivt.
Vem vet, det kanske är en blivande stamkund på andra sidan som har lärt sig sin läxa att hålla koll på postnumret i framtiden.
3 februari, 2013 kl. 23:02 #159282LastbrygganDeltagareEftersom posten inte klarade av att ändra adressen så begärde jag att det skulle gå i retur till mig så att jag kunde skicka det på nytt igen som sagt. Returen kom till oss på fredagen och jag passade då på att fylla upp lådan med lite extra produkter i samma kategori som hon hade beställt.
Jag fick också ett mejl från henne att hon hade fått ett Pocketogram från Posten med en personlig ursäkt (snyggt jobbat) och hon blev ännu mer nöjd när jag svarade att hennes paket hade skickats på nytt.
I fredags fick jag följande rader på mejlen från henne och detta mejl gjorde det absolut värt att jobba lite extra för…
MATS, TACK!!
Rena rama julafton, jätteroligt och väldigt generöst av dig! Har du nåt kvar i lagret nu?Verkligen ordentlig kompensation för förseningen. Det har varit ett nöje att göra affärer med dig och inköp av dylika attiraljer kommer även fortsättningsvis att göras hos lastbryggan.
Ha en fin helg
Vänliga HälsningarSlutet gott allting gott, case closed.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.