Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Skicka ny produkt till Norge
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 1 månad sedan av
Henrik_G.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
7 mars, 2013 kl. 12:05 #160625
jp2
DeltagareJa det finns en rutin för det. Jag vill minnas att tull/moms är något man får tillbaka i efterhand efter kontakt med tullverket. Kan vara samma sak med norska tullverket.
Sätta tullvärde 0k är kanske inte så lämpligt däremot?
8 mars, 2013 kl. 08:36 #160666Henrik_G
DeltagareDet finns lite olika koder. Vill minnas att du ska använda ”Reason for Export Code: Repair”. Värdet kan nog vara noll men slå en signal till Tullverket. De kan svara på det där direkt.
-
FörfattareInlägg
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.