Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Returer
- Detta ämne har 4 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 9 månader sedan av blazern.
-
FörfattareInlägg
-
27 januari, 2016 kl. 17:01 #103289blazernDeltagare
Våra kunder skickar returer i form av MyPack, Rek, Varubrev, Frimärksbrev m.m.
Vi får hämta alla dessa hos postombud i princip dagligen, hur går man tillväga för att få dessa utkörda?
Frågade på FC idag, men de visste inget och vår säljare på Postnord verkar ha slutat då han inte svarar och mailen studsar tillbaka. Kundservice visste inget som vanligt.
27 januari, 2016 kl. 17:24 #180601DanDeltagarePostbox med utkörning är lösningen.
27 januari, 2016 kl. 17:52 #180602blazernDeltagareHamnar även MyPack och Rek där? Har du någon prisuppgift mellan tummen och pekfingret?
Tack för svaret
27 januari, 2016 kl. 18:07 #180603DanDeltagareMypack, brev och rek ska alla gå lösa ja.
Priset står i prislistan här. Krävs först en box och sen ett utkörningsavtal. Pris på utkörning är volymbaserat.
http://www.postnord.se/sv/foretag/ta-emot/ta-emot-forsandelse/Sidor/utkorning-av-brev.aspx
28 januari, 2016 kl. 01:45 #180610blazernDeltagare@Dan 85787 wrote:
Mypack, brev och rek ska alla gå lösa ja.
Priset står i prislistan här. Krävs först en box och sen ett utkörningsavtal. Pris på utkörning är volymbaserat.
http://www.postnord.se/sv/foretag/ta-emot/ta-emot-forsandelse/Sidor/utkorning-av-brev.aspx
Perfekt, tack så mycket
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.