Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › RESPONS på www.djurkedjan.se
- Detta ämne har 29 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 6 månader sedan av solstrale84.
-
FörfattareInlägg
-
15 juni, 2010 kl. 14:07 #111770solstrale84Deltagare
klickpris…. hm jag har max 20 kr. Och det att genomsnittet ligger på 14-15 kr just nu.
Sen har jag en gräns på att det ine får kosta mer än 100 kr/dag. Har tyvärr inte råd mer med mer!Men vad är onvadnlingar?
15 juni, 2010 kl. 14:38 #111771Christoffer TyreforsDeltagaredå bör du byta sökord. Det måste finnas billigare, och du behöver inte visas högst upp. Högst upp = fler klick, men inte bättre klick.
Jag kan kolla ikväll, det finns säkert de ord där du kommer undan med en krona eller två. Pausa sålänge.
Omvandlingar = köp (eller helt enkelt det man vill att kunden gör, det kan ju lika gärna vara att registrera sig för nyhetsbrev)
15 juni, 2010 kl. 15:04 #111774solstrale84DeltagareJa! Det vore jättesnällt om du vill kolla
Nu har vi gjort lite ändringar på sidan, tagit bort sorteingsknapp, lagt in Köp-knapp på kategorisidan så att man slipper gå in till prdukten varje gång.
Dock tagit bort sök-knapp än så länge.Tycker ni att kundvagnen är tydlig som den ligger nu. Hittar man kassan osv? Förstår man att man inte behöver va medlem (tog bort hela den funktionen)
Mvh Eva Wennman
15 juni, 2010 kl. 15:11 #111775Christoffer TyreforsDeltagareMycket bättre. Men sökrutan är viktig – jag tror t.om. att den är superviktig.
En liten sak bara: varför har du ”ändra i kundvagnen” ?
Lägg den funktionen i kassan eller strunta i den. Jag klickade på den för att det gick fort och sen är den ikonen = kassa för mig.Sen förstår jag inte i kassan hur jag ska betala, och då tror jag att det är old-school när det är typ en beställning som skickas till mail till er och sen ringer ni upp och så ska jag sätta in pengar på nåt konto, och då vill jag inte handla.
Nu råkar jag veta att man använder payson, men döp knappen till typ ”gå till betalningssida” eller nåt.
15 juni, 2010 kl. 17:23 #111784solstrale84DeltagareOkej! Sökrutan ska jag fixa dit igen och även betalnignfunktionen, så att man förstår att det år payson
Men ”ändra i kundvagn” – jag tänker på mig själv, som soppar jättemycket på nätet! Jag kan ibland bli lite ivrig och klicka för många gånger på en vara . och sen surfar jag runt och sen klickar jag igen osv…och rätt som det är har jag 5 st av samma vara, fast jag bara skulle ha 3. Så därför gillar jag ”ändra i kundvagnen”- just för att man inte kommer till kassan…Förstår du vad jag menar?
Vilken knapp tycker du jag ska byta till ”gå till betalningssida” ? Menar du knappen som heter ”betala” och ligger under där man fyller i sina uppgifter?
15 juni, 2010 kl. 22:33 #111793Christoffer TyreforsDeltagaresorry, har varit ute och cyklat och inte hunnit kolla in dina ord. Såg dock din nya annons:
Djurkedjan
djurkedjan.se Klösträd fraktfritt. Bra priser. Från 269:- Köp idag!mycket bättre! Dock så skiter jag (och resten av världen) fortfarande i vad din butik heter. Ändra TITEL (djurkedjan) till Klösträd fraktfritt. Du får då också plats med mer text i annonstexten. Dessutom finns det något som heter Visningsadress. Där ska du pressa in ditt sökord. t.ex ”djurkedjan.se/klostrad-fraktfritt-erbjudande” eller nåt sånt. Visningsadress är alltså den adress som visas och den kan vara helt annorlunda mot den som faktiskt används när man väl klickar på annonsen.
15 juni, 2010 kl. 22:49 #111794solstrale84DeltagareSå nu väntar min nya annons på ganskning. Fick inte plats med www. eller erbjudande i visningsadressen så det blev ”djurkedjan.se/klostrad-fraktfritt”
Hoppas det blir bättre!Fixade även ”betalningssida-knappen”
Va tycks??
16 juni, 2010 kl. 06:51 #111796KockenDeltagareNågra saker som gör att jag inte skulle handla i den här butiken.
1. Jag vet inte om ni har produkterna i lager = snabba leveranser
2. Det ”tar” 48 timmar innan ni svarar på mejl om produkten finns i lager?
3. Jag vill handla nu och inte om 48 timmar när ni svarat, var är telefonnumret?
4. Du skriver ”-snabb service och support” Se punkt 2 och 3, går inte i hop.
5. Ni får ha hur bra priser som helst, men dina konkurrenter är ett klick bort för mig om du inte kan lösa dessa punkter.16 juni, 2010 kl. 10:23 #111806Thomas THLDeltagareLjus och fin butik!
Jag skulle ändra ”Ändra i kundvagnen »” till ”Kundvagn »”
Tycker debaser och de andra har påpekat det mesta.
För övrigt grymt kul att ehandel.se fylls på med inte bara kunniga utan uppriktigt hjälpsamma medlemmar, nu senast debaser & Mats på Lastbryggan.Lycka till!
/Thomas
16 juni, 2010 kl. 12:44 #111815solstrale84DeltagareTack för de två sista inläggen. Jätteroligt att alla är så snälla och hjälpsamma! Jag ska ändra till ”kundvagn” och fundera lite över supporten. Vi har inget nummer som vi kan vara tillägnliga på. Så jag ska fundera lite. Vi kan svara inom 24 timmar på mail (utifall man råkar vara bortrest) det är väl ganska snabbt iaf? Men men, allt är relativt. Ändrade till Bra support!
La till under kuntjänst vad som gäller angående lager…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.