Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Reklamation som ej returneras
- Detta ämne har 23 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 11 månader sedan av FredrikGust.
-
FörfattareInlägg
-
9 december, 2013 kl. 19:56 #170990FredrikGustDeltagare
Oj, den listan var inte att leka med. Man har inloggning men visar tydligt upp rubriker där personer hängs ut till allmän beskådan. Tror att den sidan kan ha lite svårt att uppfylla lagen om hur personuppgifter ska hanteras. Ingen gillar ju att bli lurad, men det finns inte bara oärliga kunder – det finns oärliga handlare också som kan riskera att hänga ut oskyldiga.
10 december, 2013 kl. 08:44 #171008Lilla IvyDeltagarePrecis min tanke – namnen var ju googelbara…
12 december, 2013 kl. 17:13 #171102mephisto73DeltagareVad skulle hända om man lagrade hashade kundposter med ett api där man skickar in en hash (kundpost) och får en siffra till svar, d.v.s. en varningsnivå?
Inga personuppgifter lagras och inte heller blir det sökbart. Bara en tjänst att jämföra hashar…
😎
12 december, 2013 kl. 18:47 #171105FredrikGustDeltagareDet var ju en rätt genomförbar ide! Frågan är väl bara hur man strömlinjeformar tillräckligt för jämförbarhet men ändå har träffsäkerhet. Dessa luringar får ju för sig byta både mobilnummer och epost men dessa kanske hashas separat.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.