Startsida › Forum › E-handelsforumet › Marknadsföring › Recension av produkt – ska man ge bort den ?
- Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 9 månader sedan av Elina.
-
FörfattareInlägg
-
28 november, 2013 kl. 12:56 #101041Johan RubankDeltagare
Recension av produkt – ska man ge bort den ?
Alltså, har en kund som skrivit en produkten recension av en av våra nya produkter – ska man ge bort den ? Eller sälja den till reducerat pris eller kanske ta tillbaka den ?
8 december, 2013 kl. 11:03 #170925FruktsamDeltagareDu får nog utveckla.
Är kunden missnöjd med produkten? Eller är det en recension som gagnar dig och som ligger på en välbesökt blogg tex?
10 december, 2013 kl. 08:37 #171007WebWatchDeltagareJag förstår inte heller riktigt vad du menar.
Själv skickar jag filmer gratis till flera site-ägare för att de skall recensera dem.
Bra reklam, där filmerna visas upp för en ny publik än de jag når själv.I ditt fall låter det som kunden redan har produkten ?
13 december, 2013 kl. 11:33 #171123Johan RubankDeltagareHar alltså lånat ut en ny hyvel till en kund för att den ska testas och skrivas om. Nu är frågan, ska man sälja den till reducerat pris till bloggaren eller ge bort den som tack ? Han har redan skrivit om den.
13 december, 2013 kl. 11:53 #171125FruktsamDeltagareJa svaret är väl ganska enkelt egentligen. Är artikeln värd för dig vad hyveln kostar i inköpspris?
Isåfall tycker jag du kan bjuda på den.Och med tanke på att du ger bort den i efterhand isåfall så kan man ju inte anklaga författaren för att vara mutad.
2 februari, 2014 kl. 16:29 #172503ElinaDeltagareHar de redan fått hyveln och du inte meddelat något i förväg verkar det ju helt galet enligt mig att komma och säga att kunden ska betala för den (även om det är till reducerat pris). Detta skulle enligt mig gjorts upp om i förväg..
Vad hände sen? Blev väldigt nyfiken.. Fick kunden varan eller tog du betalt för den/lämnades den tillbaka? -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.