Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Problem med SEB direktbetalning (DIBS)
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 4 månader sedan av Robin.
-
FörfattareInlägg
-
10 augusti, 2010 kl. 12:31 #94794RobinDeltagare
Senaste 7-10 dagarna har en del av våra kunder som betalat via SEB Direktbetalning (vi har DIBS som PSP) haft problem. Själva betalningen har fungerat och i vår ände har allt sett perfekt ut och pengarna har kommit in. När kunden gjort betalningen hos SEB har det dock dykt upp en text där det stått:
”Din betalning är klar men på grund av tekniska problem får vi inte kontakt med företaget som du beställt varan/tjänsten från. Därför behöver du själv tala med företaget för att få din vara/tjänst levererad”
Någon annan som har kunder som råkat ut för samma sak?
Det verkar som att felet ligger hos SEB och enligt DIBS arbetar de på att lösa det. Men de verkar ha en del problem med felsökningen så jag tänkte att det kunde vara bra att sända in så många exempel på problemtransaktioner som möjligt så att de får ordning på det, om det är någon som har några att bidra med.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.