Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Problem med köpprocess – iOS6 – Textalk
Etiketter: apple, ipad, iphone, köpprocess, textalk
- Detta ämne har 22 svar, 12 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 11 månader sedan av mikael.palsson.
-
FörfattareInlägg
-
11 oktober, 2012 kl. 21:14 #153636Runns.seDeltagare
Ja, dubbla fakturor med svea hände någongång i månaden (har klarna nu och det funkar bättre) och det märks när kunden ringer och klagar
Påpekat detta både till textalk men inte fått någon repspons.4 december, 2012 kl. 15:32 #156617snabbDeltagare@Jens Halvarsson 53662 wrote:
Gällande problemet med safari mobile är detta självklart något vi prioriterat högt och jag fick just veta att det nu fungerar..
Att du upplever vår support som usel känns jättetråkigt.. Då vi vanligtvis brukar få höra motsatsen, där supporten utgör en av Textalks absoluta styrkor hoppas vi på att få lyssna till vad vi kan förbättra. Vänligen skicka detta till shop@textalk.se
När det kommer till presentkortsfunktionen så beklagar vi att du fått vänta. Det som orsakat den långa väntetiden är huruvida funktionen ska generera korrekt bokföringsunderlag för våra kunder. Det finns nu en lösning och våra utvecklare arbetar på att färdigställa det sista. Inom kort kommer du därmed få ett glatt besked.
Får ursäkta för det sena svaret med hade totaltmissat att ni hade svarat. Vi har fortfarande kvar en notis på webbplatsen om att det kan vara problem med Safariversionen, det verkar fortfarande vara lite strul med det.
Men hur ser det ut egentligen? Är problemet 100% löst så att vi kan ta bort notisen?
Tack på förhand
6 december, 2012 kl. 09:07 #156732mikael.palssonDeltagare@snabb 57045 wrote:
Får ursäkta för det sena svaret med hade totaltmissat att ni hade svarat. Vi har fortfarande kvar en notis på webbplatsen om att det kan vara problem med Safariversionen, det verkar fortfarande vara lite strul med det.
Men hur ser det ut egentligen? Är problemet 100% löst så att vi kan ta bort notisen?
Tack på förhand
Du kan ta bort din notis då problemet sedan länge är avhjälpt. Ha en fortsatt bra dag! / Mikael Textalk Webshop
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.