Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Problem med Klarna Checkout direktbetalning!
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 1 månad sedan av KlarnaSE.
-
FörfattareInlägg
-
6 november, 2014 kl. 18:36 #102216fraolsmaeDeltagare
Hej alla på forumet!
Vi har uppdagat sista vecka att flera kunder hos oss på iforma.se, som vill betala med Klarna Checkout och väljer direktbetalning med swedbank kan inte betala, en hur många gånger dom provade under dagen/dagar. Med andra banker inga problem.
”Din betalning kunde inte slutföras. Försök gärna igen eller välj ett annat betalningssätt”.
Efter 3 dagar svarar Klarna och påstår att dom ser inga ”misslyckade” kortköp. Kunden har säkert inga pengar på banken…..
Så vi ringde en kontakt och vän på Swedbank för att be henna testa, och det blev samma fel.
Vi kör Askås sin plattform.
Är det fler som har haft eller har problem?
Inte roligt för oss när Swedbank har 55% av alla direktbetalningar. (Ja KLarna, kommer från er logg)!
Här är fördelningen för direktbankbetalningar gjorda via Klarna Checkout:
Handelsbanken 15%
SEB 10%
Swedbank 55%
Nordea 20%Frank Robert
Ekologiska produkter Superfood Rawfood Detox Greens7 november, 2014 kl. 15:00 #176764KlarnaSEDeltagare”Hej,
Jag beklagar att ni har upplevt problem och fått vänta på ett svar från oss. Vår butikssupport har varit i kontakt med er tidigare idag och ärendet ska nu vara löst. Om ni har fler frågor är ni alltid välkomna att kontakta mig direkt på emma.torstenson@klarna.com
Önskar er en trevlig helg!
Emma
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.