Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Prestashop – Omskickning
Etiketter: omskickning, prestasho, rest order
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 7 månader sedan av david71.
-
FörfattareInlägg
-
10 april, 2015 kl. 08:51 #102627playwoodDeltagare
Hej!
jag använder idag prestashop och är super nöjd. jag använder det fullt ut som CRM system och har ett annat program för bokföring.de jag råkade ut för nydligen var att kunden påstår att varan inte kommit med pgr av att kuvertet gått sönder.
då undrar jag hur ni gör för typ av lösning i prestashop.
skapar ni en order som har är 0:- men som tar varan i lagret eller finns det någon annan lösning man kan använda sig av?10 april, 2015 kl. 10:42 #178110blazernDeltagareVarför inte bara ta en från lagret och minska lagersaldot med 1? Enklare kan det knappast bli?
13 april, 2015 kl. 10:03 #178134playwoodDeltagareFör att det borde finnas någon form av dokumentation om varför varan försvann ur lager. om jag har en inköps order på 20st av produkten men bara 18 ordrar på den och slut i lager.
Väldigt oproffsigt i framtiden då vem som helst tekniskt sätt skulle kunna plocka saker ur lager. Fungerar på små företag men om jag har expansions planer så vill jag ju ha standard flöde för hur det fungerar när någon annan ska avlasta mig.
14 april, 2015 kl. 22:13 #178169david71DeltagareSkapa en ny order och dra 100% rabatt kan vara en lösning…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.