Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Postens onlinetjänster nere IGEN?
- Detta ämne har 51 svar, 18 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 4 månader sedan av Fredriklarsson.
-
FörfattareInlägg
-
10 juli, 2012 kl. 06:36 #148533Flagstore.seDeltagare
@Flagstore.se 48005 wrote:
Kortbetalningen funkar ej, har provat ett antal gånger
Problemen ligger bara hos Nordeakunder tydligen enl. postens support. Inte världens bäst fungerande företagsbank sista tiden :rolleyes:
17 juli, 2012 kl. 13:32 #148870Knivbutik.seDeltagareDå var det visst dags för krångel igen… Betalningen gick bra men jag får inte ut några frakthandlingar, någon annan med samma problem?
17 juli, 2012 kl. 14:41 #148871Knivbutik.seDeltagare@Knivbutik.se 48417 wrote:
Då var det visst dags för krångel igen… Betalningen gick bra men jag får inte ut några frakthandlingar, någon annan med samma problem?
Faran över, efter en dryg timme gick det att få fram handlingarna.
19 juli, 2012 kl. 10:29 #148965Flagstore.seDeltagareSkicka lätt låg helt ner i morse vid runt 08:50-9:30 när jag ville skicka innan min långhelg. Antar de fått igång skiten under förmiddagen!?
19 juli, 2012 kl. 10:32 #148967JoelDeltagareJag brukar ifrågasätta Postens val att outsourca Pacsoft till Unifaun, vilket gör att vi måste betala ett par tusenlappar per år för att få tillgång till orderkopplingen. Det är ju något som borde ingå i paketpriserna.
Men med tanke på hur bra *ironi* de verkar vara på hålla igång Skicka Lätt kanske vi ska vara glad att de inte kör Pacsoft själva…
19 juli, 2012 kl. 10:47 #148968Knivbutik.seDeltagareJa nu verkar det ligga nere igen, helt fantastiskt!
19 juli, 2012 kl. 10:56 #148970Per NilssonDeltagarePostens kollisök ligger också nere.
19 juli, 2012 kl. 11:19 #148972ParvelitoDeltagareDet vore kanske dags att den som är ansvarig för det där jönseriet får en snigel på ögat som reprimand för att inte ha gjort sin läxa.
19 juli, 2012 kl. 11:21 #148973Jimmy OstromDeltagareHe he ja eller dennes chef som inte verkar följa upp:o:p
@Parvelito 48527 wrote:
Det vore kanske dags att den som är ansvarig för det där jönseriet får en snigel på ögat som reprimand för att inte ha gjort sin läxa.
19 juli, 2012 kl. 11:22 #148974Per NilssonDeltagareDet verkar ha drabbat hela leveranskedjan till kund detta.
Folk mejlar och undrar var deras paket och brev är, och eftersom kolli-uppdateringen i Packsoft fungerar så där så vill man ju använda Postens sökning på deras sida som ligger nere 😡
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.