Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Postens onlinetjänster nere IGEN?
- Detta ämne har 51 svar, 18 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 4 månader sedan av Fredriklarsson.
-
FörfattareInlägg
-
7 maj, 2012 kl. 11:42 #144647FredrikGustDeltagare
@Tian 43734 wrote:
Nu funkar det för mig igen.
Ja då måste jag ha bommat det precis, bokade varubrev i stället och tog omvägen på 2 mil för att lämna på rätt ställe.
Det känns lite konstigt att man bör ha rek/varubrev som backup för en tjänst som bara borde fungera.
9 maj, 2012 kl. 03:53 #144737pietrostavrosDeltagareNu strular det igen.
Det funkade igår men nu är det nåt fel igen.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!9 maj, 2012 kl. 15:50 #144783JokerDeltagareOch igen… Kortbetalningen fungerar inte! 😡
9 maj, 2012 kl. 16:48 #144785TianDeltagareDet funkade klockan 14:51 idag i alla fall på jag reggade mina…
Ni skickar mail / reklammation varje gång det inte funkar va? Så inte Posten sitter och fikar i godan ro och tror att allting är hallonsaft?…
Jag undrar hur länge en mindre ;o) företagare klarat sig med en så strulade webbhandelslösning?…
man hoppas egentligen att Posten låter någon (yngre?) hungrig ehandlare ta över hela webshoppen istället!!
Låt proffsen ta hand om vad de är bäst på att ta hand om.Har ni by the way hört reklamen som Posten bombar ut på radion nu?
”Jaa, det där var alltså ljudet av att köpa spårbar frakt..”Skulle vilja läsa Jimmys ;o) manus till detsamma.
Hur var det nu;
”Jaa, det där XXXXXXXXXXXXXXXosv var alltså ljudet av att XXXXXXXXX köpa spårbar frakt XXXXXXXXXX som kanske XXXXXXXXXX funkar XXXXXXXXX emellanåt.”10 maj, 2012 kl. 07:45 #144846asawiDeltagareDet är så dj-a dåligt! En superbra tjänst, men kan kan ju inte räkna med att den ska funka. Visserligen verkar man fixa till problemen hyfsat snabbt om de bara infaller ”på rätt tid” (måndag-fredag 8-16?). Men det är ju ärligt talat inte acceptabelt ändå!
Varför uppstår de här felen?
Varför har man ingen ”webjour” som kan hålla koll på sidan även på helgerna? Ett så stort företag måste väl för tusan ha såpass med resurser?!
Jag vill så gärna erbjuda mina kunder den här lösningen eftersom postens utlämningsställe så ofta är någon ICA-butik eller annat som de ändå ska besöka (och ofta bra öppettider). DHL är snabbt och pålitligt (har i alla fall aldrig haft strul där), men utlämningsställena duggar inte lika tätt och har inte lika bra öppettider (i stort alltså – undantag finns åt båda håll)11 maj, 2012 kl. 10:36 #144997pietrostavrosDeltagareBrev Skicka Lätt strejkar nu igen!
Det går bra att fylla i uppgifterna men det skapas ingen varukorg.
Fy vad less jag blir på Posten………11 maj, 2012 kl. 10:40 #144998asawiDeltagareAv de websidor jag någorlunda regelbundet besöker är det två so strular ojämförligt mycket mer än alla andra: Posten och Telia (Mina sidor). Posten allra värst! Två stora företag som borde ha resurser att hålla saker i funktion.
Skärpning Posten!!
(Hoppas du gör som Tian säger och rapporterar felet!)11 maj, 2012 kl. 10:50 #145000pietrostavrosDeltagareJag rapporterade felet INNAN jag skrev här
2 rapporter från mig denna vecka angående att det inte fungerar
2 rapporter från mig förra veckan angående att paketlappar inte kommer framÄr det någon som sitter på ett bra alternativ till paket som väger mindre än 500gram samt att det ska vara spårbart?
Jag skickar allt tyngre med DHL idag och det fungerar ju så himla bra jämfört med Posten.
11 maj, 2012 kl. 11:01 #145002asawiDeltagareSchenkar har ju bra pris, men jag tycker inte det funkar lika bra som Posten och DHL. Eller inte funkar är väl fel ord. Bokningen funkar alltid när jag försöker, och fram kommer det också, men trackingen funkar dåligt tycker jag, och en extra dag tar det ofta också.
9 juli, 2012 kl. 14:57 #148507Flagstore.seDeltagareKortbetalningen funkar ej, har provat ett antal gånger
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.