Startsida Forum E-handelsforumet Logistik Posten skickalätt och driftstörning

Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 119 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #137661
    Tian
    Deltagare

    Det har varit nere sedan i fredags eftermiddag klockan 14.00. (Från & till?!) Idag klcokan 09.00 ringde vi och då visste inte personen att det varit nere längre än ”imorse”…

    Bloggus; ”Håvar in på rek..”, precis så känner jag också… ;o)

    Det här är fjärde gången (vi har använt det sedan oktober) som det tjorvar med Skicka Lätt…

    #137664
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    @Prix 36130 wrote:

    Skickat ett mejl till Anna på Posten nu :)

    suveränt….

    #137665
    GregerA
    Deltagare

    Lastbryggan myntade ju smeknamnet Slicka Lätt, men nu får man nog börja kalla tjänsten Hicka Lätt … :rolleyes:

    Håller med om att det vore bra med ett uttalande från officiellt håll om det skett några föändringar i tjänsten, t.ex Pacsoft, faktura, mm.

    #137666
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    @fotofyndet 36131 wrote:

    Ja vad skulle vi göra om vi inte satt här och klöv hår? :D

    Jag tycker att Posten ska räta ut frågetecknen som sagt. Om nu Posten marknadsför tjänsten mot företag så får man ju se till att göra den användbar på allvar också. I höstas fick vi motvilligt acceptera att den tjänst vi dregglade och gick i spinn över inte skulle komma de flesta av oss tillgodo, då den enligt Posten då var avsedd för privatpersoner och därför inte skulle komma in i Pacsoft och på faktura. Nu verkar man ha tänkt om och då får man göra det fullt ut.

    Exakt det jag försökte säga men du sa det bättre :D

    #137667
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    He he he he nu fick jag kramp i kinderna så mycket jag gråter av skratt:):):)

    @GregerA 36148 wrote:

    Lastbryggan myntade ju smeknamnet Slicka Lätt, men nu får man nog börja kalla tjänsten Hicka Lätt … :rolleyes:

    #137695
    Frida
    Deltagare

    Kan inte fatta att tjänsten fortfarande är nere. Jag ringde dem för ganska precis ett dygn sen och det hette det att teknikerna hade det på högsta prio och att de hoppades kunna lösa det under dagen.

    Ang. debatten ifall det är en företagstjänst eller privattjänst, så är den ju mycket riktigt båda delar. När man ska fylla i adress- och betalningsinfo kan man välja företag eller privatperson. Jag har också fått reklam hemskickat i egenskap av företagare.

    Har precis börjat använda tjänsten. När jag blev uppringt om den i somras sa de att jag var tvungen att lämna in paketen hos företagscenter samt att det skulle vara dyrare än att använda frimärken. Antingen har de ändrat eller så sa han fel till mig (han var väldigt nervös och kunde knappt svara på några av mina frågor, det var tydligen hans första samtal på sin första dag).

    #137727
    FredrikGust
    Deltagare

    Sidan fortfarande nere. Får nog åka förbi kontorsvaruhuset och hämta ut den bunt kartonger av mindre storlek som jag tur nog beställde och skicka med frimärken idag också…

    //Fredrik

    #137735
    fotofyndet
    Deltagare

    Jag vet inte om Posten-Arne är här inne och läser, men det känns som att Postens e-handelsansvarige har lite annat att jobba med än att ha åsikter om att vi ska ha emballage med silvertryck (NES 11) och hur kassan i e-butiken ser ut (Internetworld).

    #137738
    Knivbutik.se
    Deltagare

    Nu fungerar det!

    #137740
    Farmoranka
    Deltagare

    Funkar och funkar, försökte nyligen och lyckas köpa men får ingen frakthandling.
    Pengarna har dock dragits 😡

    Testade i morse också, fick ett annat fel då och pengarna drogs även där.

    Under ”Ditt nästa steg”
    Error

    File Not Found.

    Troubleshoot issues with Microsoft SharePoint Foundation.

    Date and Time: 2/28/2012 3:25:46 PM[/CODE][CODE]Error

    File Not Found.

    Troubleshoot issues with Microsoft SharePoint Foundation.

    Date and Time: 2/28/2012 3:25:46 PM[/CODE]

Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 119 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.