Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Posten Skicka Lätt
- Detta ämne har 437 svar, 96 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 1 månad sedan av timpelt.
-
FörfattareInlägg
-
3 februari, 2014 kl. 06:35 #172518TianDeltagare
Inga kvitton på betalningar går att printa ut från postsystemet mellan 20131227 och 20140109….
”Internt serverfel 500”7 februari, 2014 kl. 10:59 #172647PiratessanDeltagareDet blir bara bättre och bättre på Posten.se…
7 februari, 2014 kl. 11:35 #172648Jimmy OstromDeltagareVote POSTEN for president:rolleyes:
7 februari, 2014 kl. 13:06 #172651prylsjukDeltagareStor eloge till er som har tålamod att fortsätta med ”Skicka Lätt”. Jag hade slopat det för länge sen iom de problem som verkar vara jämt och ständigt. Då betalar jag hellre lite mer för breven/paketen, utan några problem som det alltid verkar vara med detta. Inte värt tiden och energin.
7 februari, 2014 kl. 13:24 #172652Andreas WahlbergDeltagareVad använder ni för webbläsare? Har fått sluta att använda Chrome när jag skickar, fungerar som det ska när jag använder Explorer?
7 februari, 2014 kl. 13:33 #172653MajsanDeltagareJag använder både Explorer och Firefox. Skicka Lätt verkar fungera men att skicka rek utomlands fungerar inte alls. Får bara 404.
7 februari, 2014 kl. 13:54 #172655PiratessanDeltagareREK utrikes är verkligen helt hopplöst just nu, gav upp och lät personalen på Hemköp fixa det, men det är rätt surt att behöva betala extra för varje paket plus att stå i kassan och vänta…
14 februari, 2014 kl. 16:39 #172836ThermiqDeltagareStora lyftet med skicka lätt är ju att slippa stå på hemköp med en trav kuvert och vänta på nån som knappar in dom.
16 februari, 2014 kl. 17:57 #172884ThermiqDeltagarefunkade att skicka rek utrikes igår. +1
Slutat funka idag. -23 mars, 2014 kl. 10:27 #173318CaarlDeltagareNi som använder Skicka Lätt – Vad gör ni när en kund påstår att hen ej mottagit försändelsen, trots att det har blivit utlämnat?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.