Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Posten Skicka Lätt
- Detta ämne har 437 svar, 96 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år sedan av timpelt.
-
FörfattareInlägg
-
25 juni, 2013 kl. 12:53 #165247ParvelitoDeltagare
@monso 66191 wrote:
Åh så ligger det nere igen! å jag har inte hittat något bra alternativ.
Skickar under ett kilo o ofta i storleken ca 30 x 25 x 15 cm. skickar ca 5-7 paket i veckan
så det är inga mängder. värdet ligger på 2-600 kr.
över 1 kg använder jag shenker.För så få försändelser kanske ett alternativ kan vara att skicka allt med Schenker? Eller helt enkelt använda frimärken?
25 juni, 2013 kl. 13:11 #165249monsoDeltagare@Kodmyran 66192 wrote:
Säger en enda sak. VARUBREV
Varubrev ska väl lämnas in på ett företagscenter, o det är en omöjlighet för mig eftersom jag även har butik!
25 juni, 2013 kl. 13:23 #165251Henrik_GDeltagare@monso 66196 wrote:
Varubrev ska väl lämnas in på ett företagscenter, o det är en omöjlighet för mig eftersom jag även har butik!
Det går att beställa så att Posten hämtar varubreven varje dag men som alltid innebär det ju en kostnad som måste tas med i kalkylen 😡
25 juni, 2013 kl. 13:31 #165252monsoDeltagare@Henrik_G 66198 wrote:
Det går att beställa så att Posten hämtar varubreven varje dag men som alltid innebär det ju en kostnad som måste tas med i kalkylen 😡
Alldeles för dyrt i förhållande till sändningarna, det har jag kollat upp! det måste nog bli frimärken verkar det som, eftersom jag har butiken i en grupp på facebook så har jag direktkontakt med kunderna, tar en liten diskussion med dom o hör vad dom säger.
24 september, 2013 kl. 12:52 #168225TianDeltagareNu har det fungerat fint då jag behövt använda skicka-direkt, faktiskt under en längre tid. Men idag ligger det nere igen.
Nästan glömt hur besviken man blir…30 september, 2013 kl. 14:26 #168475PiratessanDeltagareNu går det inte att lägga något i varukorgen
30 september, 2013 kl. 14:45 #168476TianDeltagareUpptäckte det precis själv…
Jag skickade ett mail till ”ansvarig för posten digital kundtjänst” och till en kontakt på kundtjänst / Affärsrådgivning jag fattat förtroende för.Mail är bra, eftersom man inte alltid har tid att sitta i telefonkö för att rapportera att deras tjänst är ickefungerande.
Sedan är det lättare att ha dokumenterat än ett vanligt telefonsamtal till kundtjänst.
(Jodå, vi har ringt vid ett flertal tillfällen och då har de stått helt ovetande om att tjänsten ligger nere..)30 september, 2013 kl. 17:28 #168492mikejohanssonDeltagareDet var likadant förra veckan, att det inte gick att lägga i kundkorgen, med Explorer. Men det fungerade med t ex Opera
1 oktober, 2013 kl. 07:30 #168518PiratessanDeltagareTian skulle du kunna skicka adresserna i ett PM till mig? Skrev till kundtjänst igår men de svarar ju oftast inte inom rimlig tid tyvärr.
1 oktober, 2013 kl. 21:32 #168563TianDeltagareOch DÄR gick tjänsten ner igen.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.