Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Posten Skicka Lätt
- Detta ämne har 437 svar, 96 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 1 månad sedan av timpelt.
-
FörfattareInlägg
-
28 januari, 2013 kl. 21:49 #158934NiclasDeltagare
En stund senare…
De verkar ju ha gjort något åt det stora felmeddelandet om att det inte går att nå sidan.
Nu får jag en ny typ av meddelande, en fin liten ruta som säger:”Hoppsan!
Ett tekniskt fel uppstod
Var vänlig försök igen om en liten stund”Det kanske var det som de piffade till när det var nere i början av året? Nej då, jag måste säga att det har fungerat bättre sedan nyårstrasslet.
29 januari, 2013 kl. 13:05 #158960TianDeltagareNu ser det ut som vanligt igen. ” Funkar inte”.
30 januari, 2013 kl. 10:48 #159045Knivbutik.seDeltagareFungerande igår på eftermiddagen och en stund nu på morgonen men nu ligger det nere på nytt.
11 februari, 2013 kl. 13:44 #159649Societic Hair SwedenDeltagareDet är problem med Posten Skicka Lätt idag.
Många, inklusive mig som möts av 500 – Internt Serverfel när man skickas tillbaka till Posten för att skriva ut kvitto och frakthandlingar, efter betalning.Jag fick rådet att vänta in till det sista och prova igen.
12 februari, 2013 kl. 09:22 #159660Henrik_GDeltagareÄr det någon som fått något svar från Arne eller annan representant på Posten om den usla funktionen? Tekniska fel kan alltid uppstå men så här ofta är inte acceptabelt.
2 mars, 2013 kl. 17:06 #161418PiratessanDeltagareNågon mer som inte får fram fraktsedlar från Skicka Direkt just nu? Blir så trött på det här…
2 mars, 2013 kl. 17:10 #161419PiratessanDeltagareSpännande, nu, 5 min efter att jag postade här dök till slut fraktsedeln upp. Fyra timmar efter att jag gjorde bokningen.
13 mars, 2013 kl. 12:03 #161580TianDeltagareNu ligger det nere igen!…
29 mars, 2013 kl. 14:59 #162194TianDeltagareNu har Skicka direkt/lätt inte-funkat för mig sedan igår förmiddag.
Man kommer så långt som till betalning, men betalningen avbryts.Ringde Posten som föreslog att jag skulle ”Rensa cache”, eftersom de inte fått någon mer felanmälan trodde de felet låg hos mig…
Men icke, jag har provat två olika datorer och tre olika webläsare.Fler med samma problem?
29 mars, 2013 kl. 16:38 #162195Societic Hair SwedenDeltagareFår jag fråga vad du väljer att betala med?
Jag har haft problem med betalningar som avbryts om jag har valt att betala på ett annat sätt än kort. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.