Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Posten Skicka Lätt
- Detta ämne har 437 svar, 96 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 1 månad sedan av timpelt.
-
FörfattareInlägg
-
7 augusti, 2012 kl. 21:22 #150011Flagstore.seDeltagare
@Per Nilsson 49641 wrote:
Jag längtar i alla fall till den dagen då Skicka Lätt är integrerat i Pacsoft.
Jag också..eller iaf en liknande funktion så man kunde skriva ut efterhand under dagen!
19 augusti, 2012 kl. 13:07 #150590FridaDeltagareGår inte att skapa frakthandlingar igen. Hur kan man ha samma problem så många gånger, så ofta, utan att lyckas lösa det permanent?
19 augusti, 2012 kl. 13:15 #150592GregerADeltagareDet verkar svårt att skicka lätt.
Posten borde köpa Experts slogan ”vi är vad vi heter” … (post = efter) … :p
20 augusti, 2012 kl. 09:16 #150632Knivbutik.seDeltagareDå var det dags IGEN! Tidigare idag så fungerade det…
20 augusti, 2012 kl. 10:25 #150636TianDeltagareSkrämmande dåligt.
Vore jag Posten skulle jag verkligen – verkligen skämmas!…20 augusti, 2012 kl. 12:53 #150650bloggusDeltagareFörra veckans problemn verkar fortsätta denna veckan. Nu början sidan vakna till lite, ävenom alla tjänster inte är uppe än …
20 augusti, 2012 kl. 13:29 #150651Anton ADeltagareSkönt att man kör med frimärken än så länge
Håller med er andra att det är väldigt dåligt från Postens sida…20 augusti, 2012 kl. 14:09 #150653Flagstore.seDeltagareSvenska postens ledning verkar helt jävla inkompetent med dessa otroligt långvariga problem som vilket småföretag som helst hade löst för många månader sedan 😡 😡
20 augusti, 2012 kl. 15:16 #150662PrixDeltagareVerkar som hela postens sida ligger nere! Toppen! 😡
20 augusti, 2012 kl. 15:31 #150666FredrikGustDeltagareKlart opraktiskt. Lyckades posta några av dagens paket i brevlåda med frimärken, men det är så trist att man inte kan lita på att tjänsten fungerar. För en liten e-handlare är snabba leveranser ett enkelt sätt att få glada kunder.
Hade det inte varit för att DHL tar 3-5 arbetsdagar på sig att leverera från Boden till Skåne skulle vi ha bytt, men leverans till dagen efter är värt väldigt mycket när det fungerar.
Hoppas att man nu tar tag i problemen och löser dem på riktigt så det här är sista stoppet vi behöver uppleva på väldigt länge. Vår högsäsong börjar nu och då finns det verkligen inte tid för trasslande logistik…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.