Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Pengar försvinner hos Certitrade
- Detta ämne har 12 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år sedan av Hasse.
-
FörfattareInlägg
-
20 november, 2014 kl. 10:25 #176933ChelzDeltagare
Jag har sedan i sommar upplevt att betalningarna dröjer, nu på slutet har det eskalerat totalt, just nu har jag har en väntetid på cirka en månad, vilket är helt ett skämt.
Det finns nog inget att göra förutom att byta leverantör, men det är ju inte direkt någon bra tidpunkt att dra igång den karusellen, så man är väl fast med Certitrade året ut, sen blir det byte.
Pratade med dem idag på telefon, då lät det som att jag skulle kunna byta utbetalningssätt till manuellt och tydligen få pengarna i princip när jag så önskade. Som det är nu är det tydligen Euroline som strular enligt Certitrade.
21 november, 2014 kl. 11:13 #176947Henrik_GDeltagareNu ska problemet mot Euroline vara löst. Certitrade kontaktade mig idag och meddelade den goda nyheten. De fördröjda utbetalningarna ska komma nästa vecka.
De rekommenderade också att skaffa ett eget inlösenavtal med banken för att få snabbare utbetalningar. Redan på gång.
6 december, 2014 kl. 09:56 #177059HasseDeltagareDet verkar som problemet låg hos Euroline snarare än hos Certitrade. Vi har nu Nordea som inlösande bank istället för Euroline. Vi har dock än så länge kvar Certitrade. De har varit hjälpsamma och haft bra service i samband med bytet så vi ger dom en chans till.
Vi har även fått tillbaks våra saknade pengar. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.